Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Newcastle Brown Ale er favorittølet mitt. <3

Ditto, nommenomm =3

 

Om jeg liker å smøre fetaost på penisen min sier ikke det noe om fetaost, men heller noe om at jeg ikke er helt god.. ;D

Men det blir fetaosten når du tar den av igjen =D

Har du smakt? :---D

 

Om jeg liker å smøre fetaost på penisen min sier ikke det noe om fetaost, men heller noe om at jeg ikke er helt god.. ;D
Hva sier du til en kveld med deg, meg og en pakke fetaost?

Jeg sier.. JA! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Vi må slutte å snakke om øl nå, jeg føler meg fristet til å åpne en av de tre flaskene jeg har i garasjen og godgjør seg..

Må klare å styre meg, for de skal spares til en spesiell anledning

 

Ca. 7-8 måneder siden tappedato nå, så de er ca. et år gamle når jeg fyller år :wee:

Lenke til kommentar
Bergensere kan ikke lage øl. Hansaøl er en parodi på skikkelig pils.

Litt morsomt at det Hansa-ølet du har smakt antagelig er produsert i Sarpsborg, og ikke Bergen :wee:

 

edit: @Coa: Uhm, det finnes ikke noen positive argumenter der, med mindre man er masorkist av natur..

Endret av clvn
Lenke til kommentar

 

Jeg husker første gangen jeg drakk, da ble det Tuborg, og jeg avskydde alt som het øl, såvidt jeg klarte å få ned en 0,33l flaske med det..

 

Heldigvis liker jeg øl bedre nå, men jeg holder meg likevel unna Ringnes og Tuborg.

Men over til deg Minus:

 

Heineken er lyst og lettdrikkelig øl, og et greit sted å begynne mener jeg, eventuelt Carlsberg, men det er en liten smule mindre lettdrikkelig enn Heineken.

Hansa premium er også godt, men mulig ikke det beste å starte med.

 

Eller, hvis du skal drikke øl, bare for å drikke øl, men kan ikke fordra smaken av det:

Millers light samtidig som du spiser potetgull eller noe annet med smak.

Det ølet er så lyst at jeg såvidt kjente ølsmaken overhodet når jeg spiste potetgull til det.

Var som å drikke vann med kullsyre med en liten dråpe øl i.

 

Kald Budweiser er også lyst og lettdrikkelig.

Har du et sted vi kan prøve å brygge eget øl?

Kunne ha vært artig å prøvd. Fattern har brygget juleøl i mange mange år, dog jeg tror ikke han har laget det i år dessverre =(

 

Gleder meg til å drikke isbjørn igjen jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...