Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg husker første gangen jeg drakk, da ble det Tuborg, og jeg avskydde alt som het øl, såvidt jeg klarte å få ned en 0,33l flaske med det..

Heldigvis liker jeg øl bedre nå, men jeg holder meg likevel unna Ringnes og Tuborg.

Men over til deg Minus:

Heineken er lyst og lettdrikkelig øl, og et greit sted å begynne mener jeg, eventuelt Carlsberg, men det er en liten smule mindre lettdrikkelig enn Heineken.

Hansa premium er også godt, men mulig ikke det beste å starte med.

Eller, hvis du skal drikke øl, bare for å drikke øl, men kan ikke fordra smaken av det:

Millers light samtidig som du spiser potetgull eller noe annet med smak.

Det ølet er så lyst at jeg såvidt kjente ølsmaken overhodet når jeg spiste potetgull til det.

Var som å drikke vann med kullsyre med en liten dråpe øl i.

Kald Budweiser er også lyst og lettdrikkelig.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn så smaker tuborg ti ganger bedre når jeg har spist piller. Da blir det faktisk godt. Ellers er jeg ikke glad i Tuborg, men med litt piller innabords så glir det ned på høykant. Noe som sier meg at Tuborg er designet for pillemisbrukere. Det sier egentlig nok om Tuborg.

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn så smaker tuborg ti ganger bedre når jeg har spist piller. Da blir det faktisk godt. Ellers er jeg ikke glad i Tuborg, men med litt piller innabords så glir det ned på høykant. Noe som sier meg at Tuborg er designet for pillemisbrukere. Det sier egentlig nok om Tuborg.

Om jeg liker å smøre fetaost på penisen min sier ikke det noe om fetaost, men heller noe om at jeg ikke er helt god.. ;D

Lenke til kommentar
Newcastle Brown Ale er utrolig godt, men du verden så lettdrikkelig det er.

Jeg synes egentlig det minner mest om utvannet Bayer, men jeg trur kun det er jeg som ser det slik. En kamerat påstår han synes det smaker hakket mer enn bayer, men jeg har en følelse at smaksløkene hans ikke har gjennomgått det samme som mine.

Om jeg liker å smøre fetaost på penisen min sier ikke det noe om fetaost, men heller noe om at jeg ikke er helt god.. ;D

Men det blir fetaosten når du tar den av igjen =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...