Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Det jeg snakker om er øl som enda har gjær i seg, og ikke filtreres før tapping, så de fortsetter bare den naturlige gjæreprosessen og får en bedre smak.

Smud, jeg trudde du prata om pils. Pils som står lenger = craparoo.

Pils lagrer en selvfølgelig ikke, det drikkes opp så fort som mulig etter en har kjøpt det.

Men skikkelig øl som enda har gjær i seg kan ofte fordelaktig lagres en stund :wee:

Vet om gale amerikanere som har øl som har vært lagret i over 25 år..

Syke..syke mennesker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
lol.. flygende rektum sover på pulten sin

snorker som et uvææær..

skal jeg vekke han tru? vi slutter om 15 min.. hadde vært genialt å latt ham sove?

La han sove!

Og si at jeg ba deg om det, han kommer til å drepe meg :wee:

Lenke til kommentar
Men skikkelig øl som enda har gjær i seg kan ofte fordelaktig lagres en stund :wee:

Vet om gale amerikanere som har øl som har vært lagret i over 25 år..

Syke..syke mennesker..

Sant nok, men "skikkelig øl" er sjeldent like digg som en god, kald pils. "Dårlig whisky blir ikke bedre av å være lagret lenge, den blir bare eldre" som en kamerat av fattern alltid sier. Det samme går for øl. Nå skal jeg tilstå å ikke kunne minnes å ha smakt den ølen du prater om riktignok.

edit:

Han får noen til å gjøre kjøleskapet rent for seg

Da har du alternativer om den nåværende jobben din skulle gå til helvete i det minste. Kan ikke klage på det.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tar herved på meg all skyld for at Probin ikke vekte Rektumet.

Probin er helt uskyldig, og fulgte kun ordre.

Sånn Probin, skulle han bli sur på deg nå linker du bare dette innlegget til han

Lenke til kommentar
Natrich: Ja, vet. Latterlig, men det er tydeligvis sånn det fungerer i Sverige. :|

Det fungerer slik på NTNU og UiO, og sikkert på de andre universitetene også. Helt normalt.

Oi. Det visste jeg faktisk ikke. Trodde Sverige var unntaket her. :)

Du kan ha privatisteksamener på VGS på lørdager også, vet jeg. Og i Frankrike har de i alle fall eksamen på universitetsnivå lørdager. Vet ikke med VGS.

Så nei. Sverige er nok intet unntak ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...