Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til neste år (Høsten) blir det sannsynligvis IKT eller informasjonsvitenskap-studie @ UIB. Pappa har handlet inn to "Beginning Java 2"-bøker. Så nå skal vi begge lære oss Java. Pappa kan en del Java fra før da, men ikke veldig mye. Han jobber forøvrig som programerer, så han har jo en fordel der da. ^^ Men men. Målet er hvertfall å få lært seg så mye Java som mulig før jeg begynner på et eventuelt datastudie.

Edit: Har forøvrig ikke noe imot repeterende jobber. Det viktigste er at man ikke er under konstant tidspress, slik som man gjerne er i kassen på travle dagligvare-butikker. Hvordan er folks humør med tanke på telefonintervjuere i forhold til telefonselgere da? Telefonselgere er ikke akkurat veldig populære. Men har et inntrykk av at telefonintervjuere har litt større aksept.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Til neste år (Høsten) blir det sannsynligvis IKT eller informasjonsvitenskap-studie @ UIB. Pappa har handlet inn to "Beginning Java 2"-bøker. Så nå skal vi begge lære oss Java. Pappa kan en del Java fra før da, men ikke veldig mye. Han jobber forøvrig som programerer, så han har jo en fordel der da. ^^ Men men. Målet er hvertfall å få lært seg så mye Java som mulig før jeg begynner på et eventuelt datastudie.

Edit: Har forøvrig ikke noe imot repeterende jobber. Det viktigste er at man ikke er under konstant tidspress, slik som man gjerne er i kassen på travle dagligvare-butikker. Hvordan er folks humør med tanke på telefonintervjuere i forhold til telefonselgere da? Telefonselgere er ikke akkurat veldig populære. Men har et inntrykk av at telefonintervjuere har litt større aksept.

Du har mye mindre press på deg som intervjuer enn som selger. Folk er ofte mye mer hyggelige når du ringer som intervjuer i forhold til salgstelefoner. Selvfølgelig så får man en og annen som blir sur fordi du ringer midt i middagshvilen deres, men generelt sett så er de mye mer hyggelige.

Lenke til kommentar
EN GRØNN SAU? :O

Japp. Ulla mi blir brukt til å strikke grønne klær. Sparer pengene til farging av ulla, liksom. ^^

du fikk ivartfall beskjed om og kle deg gjorde du ikke? du skulle ivartfall ut av huset...

Åh herregud, jeg trodde du hadde hørt ett eller annet rart jeg nå. xD

Joda, i går var kos det. Vi endte opp med å se 101 dalmantinere hos meg, da. :p

Lenke til kommentar

du blir mindre kjeftet ut, og du får en fastlønn istedenfor provisjon pr salg som du ville fått som selger... jeg fikk 148.50 de dagene jeg satt som telefonintervjuer :)

Åh herregud, jeg trodde du hadde hørt ett eller annet rart jeg nå. xD

Joda, i går var kos det. Vi endte opp med å se 101 dalmantinere hos meg, da. :p

kos da :wee:

Lenke til kommentar

Da er jeg snart på vei til Stadtholdergården med familien for å spise ti-retter. Skal feire 16-årsdagen min som er på onsdag. Har til og med fjernet det lange håret mitt for anledningen. Legger ut før- og etterbilde i RPP i løpet av noen dager ;)

Lenke til kommentar
Hvordan er folks humør med tanke på telefonintervjuere i forhold til telefonselgere da? Telefonselgere er ikke akkurat veldig populære. Men har et inntrykk av at telefonintervjuere har litt større aksept.

Varierer veldig. Du blir immun mot sure folk etterhvert.

Men som en jeg jobba med sa: jaja, der kom dagens første drapstrussel.

De fleste er langt over gjennomsnittet hyggelig faktisk. Litt spørs på undersøkelsen.

Lenke til kommentar

Snorre: hvis du ikke liker stressende jobber burde du finne deg en stressende jobb, hvis du bare skal jobbe fram til skolestart i år. Det bygger karakter. Om du har tenkt til å gjøre karriere av det, burde du nok også finne et annet yrke enn telefonintervjure.

Jeg trenger virkelig en klem =/

*klemme* :)

Takk. Endelig noen som så det

Lenke til kommentar
Varierer veldig. Du blir immun mot sure folk etterhvert.

Men som en jeg jobba med sa: jaja, der kom dagens første drapstrussel.

har selv fått endel av de... men gjør det enkelt og truer med politi anmeldelse om de truer meg... legger også vekt på at jeg vet telefonnr dis, adressen, og fult navn :) de vet ikke hvem jeg er :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...