Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg gidder ikke dra på jobb de dagene, det blir for kjedelig å sitte hele dagen på jobb og ikke gjøre en dritt
Hadde jeg vært der i jula så kunne jeg ha kommet på besøk til deg på jobb og så hadde du fått betalt for å bare henge :p

 

 

En kamerat synse pilsen så trist ut, og jeg vil be han ta en nærmere kikk:

 

attachment=335755:04122009077.jpg

 

Stort mer lykkelig pils finnes ikke.

Tror din mamma hadde blitt enda lykkeligere hvis du vasket kjøleskapet ditt ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Pils er først lykkelig når den fortæres.

Da behandler du den feil. Den er i ekstase når den fortæres, men den kan være lykkelig en god tid før også. Det beviser bildet mitt ganske så bra. Nå sitter den i kjøleskapet og gleder seg til kveldinga siger på.

*lage isbiter*

 

Der har du et poeng, minner meg på mine 3 stykk Rochefort 6 som koser seg i garasjen, skikkelig god øl som jeg lagrer til en god dag. Vurderer å lagre minst en av de flaskene minst et år, bare for å se hva de smaker da. Burde nesten investere i en av disse fancy elektroniske vinkjellerene, de holder perfekt temperatur for lagring av øl over lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Og jeg gidder ikke dra på jobb de dagene, det blir for kjedelig å sitte hele dagen på jobb og ikke gjøre en dritt
Hadde jeg vært der i jula så kunne jeg ha kommet på besøk til deg på jobb og så hadde du fått betalt for å bare henge :p

 

Haha, det hadde vært gøy.

 

Vi kunne kapret auditoriet, slik vi gjorde en gang

Lenke til kommentar
Der har du et poeng, minner meg på mine 3 stykk Rochefort 6 som koser seg i garasjen, skikkelig god øl som jeg lagrer til en god dag. Vurderer å lagre minst en av de flaskene minst et år, bare for å se hva de smaker da.

Du er klar over at øl gjærer om den står for lenge og ender med å smake, vel, gjær?

 

isbiter og øl?

Isbitene skal ikke i ølen, det har ikke rabla helt for meg enda. Isbitene skal i whisky og gin. Hver for seg. Whisky og Gin skal ikke blandes. Kan umulig bli bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Der har du et poeng, minner meg på mine 3 stykk Rochefort 6 som koser seg i garasjen, skikkelig god øl som jeg lagrer til en god dag. Vurderer å lagre minst en av de flaskene minst et år, bare for å se hva de smaker da.

Du er klar over at øl gjærer om den står for lenge og ender med å smake, vel, gjær?

 

Det jeg snakker om er øl som enda har gjær i seg, og ikke filtreres før tapping, så de fortsetter bare den naturlige gjæreprosessen og får en bedre smak. Dog, hadde en gjort det med pils og annet øl der gjæren er filtrert ut vil det smake bæsj etterhvert.

 

Kan lese litt mer om ølet jeg har liggende på lager her:

http://users.telenet.be/gerritvdb/rochefor...hefortIndex.htm

 

Og mer om Rochefort her:

http://users.telenet.be/gerritvdb/rochefor...hefortIndex.htm

 

Rochefort er forøvrig et nydelig ølmerke, anbefaler deg å smake det engang om du ikke har gjort det :wee:

Lenke til kommentar
Tror din mamma hadde blitt enda lykkeligere hvis du vasket kjøleskapet ditt ;)
Du må være den eneste heterofile(?) mannen som fokuserer på grønnsaksrester over øl.
Grønnsaker? If you say so :)

Så fordi jeg er opptatt av hygiene der jeg spiser så er jeg den eneste mannen i verden som ville ha kommentert det skitne kjøleskapet?

 

Haha, det hadde vært gøy.

 

Vi kunne kapret auditoriet, slik vi gjorde en gang

Fack,kanskje med en litt annen film en det vi så sist da :p

Det var kanskje ikke en så veldig slager...heller litt hjerneløs action neste gang ^__^

Lenke til kommentar
Det jeg snakker om er øl som enda har gjær i seg, og ikke filtreres før tapping, så de fortsetter bare den naturlige gjæreprosessen og får en bedre smak.

Smud, jeg trudde du prata om pils. Pils som står lenger = craparoo.

 

Så fordi jeg er opptatt av hygiene der jeg spiser så er jeg den eneste mannen i verden som ville ha kommentert det skitne kjøleskapet?

Bitch please, jeg er sikker på at jan thomas ville gjort det samme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...