Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 http://twitter.com/big_ben_clock Artig! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ah, etter mye stress har man altså ordnet seg fri fra jobb på søndag så store mengder alkohol kan inntas på lørdag! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) It goes around the world lalalalalalala just lalalalalalalalala Endret 4. desember 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kanskje jeg skal unne meg et glass vin når jeg kommer hjem? ...nå følte jeg meg gammel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke så gammel som du gjør etter du har tømt flaska. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal unne meg noen juleøl. Drikker generelt sett ikke vin. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kanskje jeg skal unne meg et glass vin når jeg kommer hjem? Go 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg holder meg til vin ^^ Har en god rødvin jeg tenkte å teste. Sånn halvveis fyldig kake ^^ Litt under kanskje. Så skal jeg ut og unne meg selv en cava nå. Toodlepipfucktards Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Njaa. Glenfiddich er for spesielle anledninger! Blir vel litt Quinta de Bon Ventos eller Doppio Passo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har aldri funnet vin noe særlig. Er sånn vinlotteri på jobb da og får titt og stadig høre at "vin er noe man lærer seg å like med årene" Makan til tøv, jeg vil heller drikke noe jeg liker en å tvinge meg til å like noe. Hey...vent...faen..jeg skyter meg selv i foten her,jeg likte ikke kaffe da jeg først smaket det =( Onde onde bestemor som hadde steket DEN jævla haugen med vaffelkake og tvang meg å drikke en kopp med kaffe før jeg fikk smake på noen av vaffelkakene Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Njaa. Glenfiddich er for spesielle anledninger! Blir vel litt Quinta de Bon Ventos eller Doppio Passo. Men G-fidd er bedre :''--(( Og spansk vin er generelt ikke så alt for digg. Go 4 t3h scots! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Utspekulert kvinnfolk. Nei, jeg får løpe til bussen. Ha en fortreffelig ettermiddag! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Herr Brun ser heeelt motsatt ut av hva jeg hadde forestilt meg! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Gah. Arbeidsmoralen er på kanten, jeg er trøtt, og jeg venter på besøket skal lande på Flesland og hoppe på flybussen... Lyst hjem nå :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er snakk om permisjon uten lønn, så har ikke lyst til å ta for mange av de, men tenker jeg tar så jeg har fra 22. desember til 2. Januar. Har lite lyst til å "jobbe" lille julaften, eller i romjulaHerregud, så gay. Du kommer vel ikke til å gjøre noe særlig de dagene uansett vel? Blir vel bare betalt for å gjøre ingenting de dagene der hos deg Det er litt teit ja.. Og jeg gidder ikke dra på jobb de dagene, det blir for kjedelig å sitte hele dagen på jobb og ikke gjøre en dritt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg lurer på hva jeg skal ta meg til i kveld.. Nei, vent =D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er så deilig å sitte her å bare se på dere som klager over arbeidsdagen. ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 En kamerat synse pilsen så trist ut, og jeg vil be han ta en nærmere kikk: Stort mer lykkelig pils finnes ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg