Kiro Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 noen her som bruker google latitude på mobilen sin? i do now Jævlig kult konsept. Litt skummelt egentlig... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Neh, noe skummelt med at folk vet hvor du er til enhver tid? (Kan jo skru av oppdateringen om du er på hemmelige steder da ^^) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Latitude: [email protected] LOLWUT Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da bruker jeg det også (datasmurf ætt gmail dått com) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da har jeg gogole greie også! add meg: Bekken91 @ hotmail.com Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 noen her som bruker google latitude på mobilen sin? i do now Jævlig kult konsept. Litt skummelt egentlig... yupp. Men sålenge man adder bare nære venner og familie så er det vel greit Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 For ikke å glemme randoms på forumet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sjur<3 I know where you are! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 På tide at noen gjør Stemmer nesten også. Bare at det står at jeg befinner meg på andre siden av elvebredden. Ja ja. 50 meter feilmargin kan man tåle Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Min er ca 6 km feil. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 min er 1,4 km Mailen min er forresten scorpier ælfakræll gmail punktum com Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sært at du har større feilmargin i Bergen enn hva jeg har på Steinkjer Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Sitter inne på et kontor. Kan tenke meg det blir bedre når jeg beveger meg utendørs. Sitter forresten bare rett over veien Minde Allé, så det er ikke SÅ feil Endret 4. desember 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ah ... Kanskje det kan fikse sånn at det ikke ser ut som om jeg sitter i elva også Men jeg har uansett rota meg inn i en ond sirkel Jeg har ikke mat her, noe som gjør at jeg ikke får spist frokost. Noe som gjør at jeg ikke har energi til å gå på butikken for å kjøpe mat til frokost sånn at jeg får energi til å gjøre noe i dag =p Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Huhei. Drikker julebrus. Skål. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er snakk om permisjon uten lønn, så har ikke lyst til å ta for mange av de, men tenker jeg tar så jeg har fra 22. desember til 2. Januar. Har lite lyst til å "jobbe" lille julaften, eller i romjulaHerregud, så gay. Du kommer vel ikke til å gjøre noe særlig de dagene uansett vel? Blir vel bare betalt for å gjøre ingenting de dagene der hos deg *TEKST*Dessverre er alle damene i 40+ alderen, og ikke noe jeg ville rørt med en laserpeker. Det positive er at det er veldig hyggelig, har mye god (og gratis) mat, samt at jeg får hilse på diverse folk fra "eliten". That shit cracked me up Jeg har brukt den at jeg ville ikke ha rørt vedkommende med en asbestpinne men den laserpekeren skal inn på lista Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Huhei. Drikker julebrus. Skål. Julebrus? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke den typen nei. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke den typen nei. FU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg