Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Yay! It's a date! Egentlig trenger jeg kun noen å drikke med i ukedagene :-----------------'''-----------( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Yay! It's a date! Egentlig trenger jeg kun noen å drikke med i ukedagene :-----------------'''-----------( Man trenger da ikke selskap for å drikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Julebord idag! \o/Husk gummi. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Send meg PM med googlekontonavn da Will do. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Julebord idag! \o/Husk gummi. Var det ikke du som likte å leve på kanten da lars ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Gawd! Hva er det er med skrivefeil i julekalenderne til dette nettverket da? Er det ikke amobil/akam, så er det spillverket -_- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hmmm. Jeg må seriøst fikse den døgnrytmen min. Fysj. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Var det ikke du som likte å leve på kanten da lars ?Joda, men det er ikke kult med seksuelt overførbare sykdommer. Det pleier å legge en demper på stemninga når man drar med seg kveldens utvalgte og så stinker det edder og galle fra lillemann og den ser ut som en blanding mellom kjøttdeig og blomkål. Heldigvis har jeg ikke personlig erfaring med det da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg gidder ikke på julebordet til jobben. over 9000 lærere som alle er over 800år å sikkert drit kjedelige. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er det flere som er med og feire solsnu? Tenkte jeg skulle gå opp i skogen, tenne et lite bål og ofre en skvett sprit på det nøyaktige tidspunktet (22.desember klokken 01.22) Im in. Yay! It's a date! Jeg er med på alt hedensk. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 noen her som bruker google latitude på mobilen sin? i do now Jævlig kult konsept. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er det flere som er med og feire solsnu? Tenkte jeg skulle gå opp i skogen, tenne et lite bål og ofre en skvett sprit på det nøyaktige tidspunktet (22.desember klokken 01.22) Im in. Yay! It's a date! Jeg er med på alt hedensk. DOUBLEDATE! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Julebord idag! \o/Husk gummi. Dessverre er alle damene i 40+ alderen, og ikke noe jeg ville rørt med en laserpeker. Det positive er at det er veldig hyggelig, har mye god (og gratis) mat, samt at jeg får hilse på diverse folk fra "eliten". Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 *TEKST*Dessverre er alle damene i 40+ alderen, og ikke noe jeg ville rørt med en laserpeker. Det positive er at det er veldig hyggelig, har mye god (og gratis) mat, samt at jeg får hilse på diverse folk fra "eliten". That shit cracked me up Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Man trenger da ikke selskap for å drikke? Nei, men det blir ofte hakket hyggeligere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Trenger ikke ha det gøy for å drikke Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 De med Latitude: Send meg googlekontonavn da, så jeg kan legge dere inn Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da var man endelig på nett igjen. Helt herlig med rask linje igjen. Hva skjer her i dag da? Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Latitude: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg