Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jippe nedtellng til Bursdag 7 dager igjen =)

Selv teller jeg ned til solsnu. Bare 17 døgn, 13 timer og 41 minutter igjen.

+1

 

Gleder meg til det blir lysere. :D

Er det flere som er med og feire solsnu? Tenkte jeg skulle gå opp i skogen, tenne et lite bål og ofre en skvett sprit på det nøyaktige tidspunktet (22.desember klokken 01.22)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh, lite å gjøre i dag..:wee:

 

Må huske å fylle ut noen egenmeldingsskjemaer, og noen skjemaer så jeg får fri i jula..

Fylle ut skjemaer for å få fri? Har skolen åpent i jula? :wee:

Gleder meg til å dra hjem i jula jeg.

 

nope, det er ikke åpent i jula, men jeg må likevel søke fri..

 

Logikk anyone?

Jeg må og bruke fridager i jula for å få fri selv om det ikke er oppe.

Lenke til kommentar
nope, det er ikke åpent i jula, men jeg må likevel søke fri..

 

Logikk anyone?

Fantastisk rett og slett :wee:

Lenge fri får du?

 

Er det flere som er med og feire solsnu? Tenkte jeg skulle gå opp i skogen, tenne et lite bål og ofre en skvett sprit på det nøyaktige tidspunktet (22.desember klokken 01.22)
Trodde du skulle skvette noe annet men oh well.

Jeg er sulten. Kanskje på tide å finne seg noe å spise snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
nope, det er ikke åpent i jula, men jeg må likevel søke fri..

 

Logikk anyone?

Fantastisk rett og slett :wee:

Lenge fri får du?

 

Er det flere som er med og feire solsnu? Tenkte jeg skulle gå opp i skogen, tenne et lite bål og ofre en skvett sprit på det nøyaktige tidspunktet (22.desember klokken 01.22)
Trodde du skulle skvette noe annet men oh well.

Jeg er sulten. Kanskje på tide å finne seg noe å spise snart.

 

Det er snakk om permisjon uten lønn, så har ikke lyst til å ta for mange av de, men tenker jeg tar så jeg har fra 22. desember til 2. Januar. Har lite lyst til å "jobbe" lille julaften, eller i romjula

Lenke til kommentar
Skjer med at det er samme kjerring i klassen som hver gang klager på det jeg gjør :thumbdown: Jeg gjør så godt jeg kan! Hvis jeg gjør det så forbanna dårlig, kan hun jo gjøre det selv!

Jeg hadde ei sånn kjerring i klassen på allmenn. Hu fikk de andre elevene og lærerne med seg mot meg og var grunnen til at jeg nesten droppa ut fra allmenn. Og gikk fra 4-5 i karakter i de fleste fag og ned til 2-3. Woo, go go depressions 'n anxiety!

Lenke til kommentar
Lars, hvis de ikke vil dele med deg så ring meg så skal jeg fikse det ;)
Skal gjøre det. Hvis det blir til at jeg drar ut. Har ikke bestemt meg helt enda.

 

 

Er det flere som er med og feire solsnu? Tenkte jeg skulle gå opp i skogen, tenne et lite bål og ofre en skvett sprit på det nøyaktige tidspunktet (22.desember klokken 01.22)

Im in.

Yay! It's a date!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Da er det 15 min til helga starter :dribble:

Har i tillegg tatt ut studiedag på mandag, så det blir deilig med litt lenger helg :D

 

15 minutter du liksom, for min del er det enda tre timer, pluss eventuell overtid..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...