Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva skal så folk i helgen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva skal så folk i helgen? Få besøk av fetteren min tror jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva skal så folk i helgen? Minst mulig. Har ikke særlig med penger. Muligens en liten tur på byen i morra. Får prøve å finne meg en eller annen som har på seg spanderbuksene. Akk, den som bare var kjerring. De får jo drinker om trent kasta etter seg. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva skal så folk i helgen? Skal i 80 års lag til Grandpa. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Lars, ta med dama på by'n så får dere dele på drinkene Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva skal så folk i helgen? Bowling Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Lars, ta med dama på by'n så får dere dele på drinkene God ide.Er meninga vi skal på byen sammen. Er ei venninne av hu som blei 18 i går nemlig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Lars, to damer!? Da får du enda mer å drikke Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jippe nedtellng til Bursdag 7 dager igjen =) Føler at klassen er litt tards, alle sitter på Face og spiller Icy Tower i pausen WTF? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jippe nedtellng til Bursdag 7 dager igjen =) Selv teller jeg ned til solsnu. Bare 17 døgn, 13 timer og 41 minutter igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva skal så folk i helgen? Slappe av og lese til prøve. Samt spille MW2 og spise fiskegrateng! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før man får bankkortet når man har bestilt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ca en uke eller noe pleier det å ta for meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Postbanken har i hvertfall leveringstid på ei uke, men det kommer som regel etter et par dager. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jippe nedtellng til Bursdag 7 dager igjen =) Selv teller jeg ned til solsnu. Bare 17 døgn, 13 timer og 41 minutter igjen. +1 Gleder meg til det blir lysere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ahh, lite å gjøre i dag.. Må huske å fylle ut noen egenmeldingsskjemaer, og noen skjemaer så jeg får fri i jula.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg for min del har en Nokia uten fargeskjerm. Har fått mye pes for det, men det ender alltid opp med at jeg ødelegger eller mister telefonene mine, og jeg har ikke behov for noe mer enn sms og ringing, egentlig. Var det jeg også fant ut så jeg kjøpte med denne støtsikkre saken fordi jeg skriver bare meldinger og ringer av og til og da kan jeg likså greit ha en som varer en stund og ikke faller ifra hverandre bare en mister den i bakken osv Dro på jobb i dag og oppdaget at jeg hadde bommet på dagen og jeg skulle vist ikke på jobb. Kipt, kunne ha trengt pengene. Men jeg får meg mest sannsynligvis en nattevakt fra søndag til mandag og det hjelper godt på =) Ahh, lite å gjøre i dag.. Må huske å fylle ut noen egenmeldingsskjemaer, og noen skjemaer så jeg får fri i jula.. Fylle ut skjemaer for å få fri? Har skolen åpent i jula? Gleder meg til å dra hjem i jula jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ahh, lite å gjøre i dag.. Må huske å fylle ut noen egenmeldingsskjemaer, og noen skjemaer så jeg får fri i jula.. Fylle ut skjemaer for å få fri? Har skolen åpent i jula? Gleder meg til å dra hjem i jula jeg. nope, det er ikke åpent i jula, men jeg må likevel søke fri.. Logikk anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg