Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kaffen er i teorien "sunn". Mindre tilsettningsstoffer om du drikker den svart og koffeinet øker jo faktisk forbrenning og... i moderate doser that is.

kaffe gives me runs. Får så noe inni helvete vondt i magen av det etter at jeg har slutta å røyke. Kanskje nikotin hjalp på toleransen? O_o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg verken røyker, snuser, drikker alko eller kaffe eller noe annet slikt skvip.

Holder meg til brus. :p

Du lever kun en gang, da er det bedre å leve et bra liv og bli 60, enn å leve et kjedelig liv og bli 80.

På det punktet er vi helt enige Nyhus :wee:

Selv om jeg verken røyker eller snuser.

Lenke til kommentar
Jeg verken røyker, snuser, drikker alko eller kaffe eller noe annet slikt skvip.

Holder meg til brus. :p

Du lever kun en gang, da er det bedre å leve et bra liv og bli 60, enn å leve et kjedelig liv og bli 80.

Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt? Hvem har sagt at man lever et kjedelig liv fordi man ikke røyker/snuser?

Lenke til kommentar
Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt? Hvem har sagt at man lever et kjedelig liv fordi man ikke røyker/snuser?

Folk som lever med en "null nikotin/alkohol"-holdninger pleier stort sett å være mindre åpne til å ta sjanser på generell basis. Et liv uten litt gambling her og der er da langt fra morsomt.

Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt?

Fordi det er 100 jævla % verdt det.

edit:

Jeg flytta tilbake til bygda for å ha en hvit jul, og fyfaen som bygda har levert hittil. Masse snø og minusgrader. Føler sjansene for at jeg noen gang feirer jul i nærheten av oslo noen gang krymper for hvert sekund.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg pleier å si at det er ikke noe mål å gå i graven med en kjernesunn kropp etter et kjedelig liv. Nei, det er mye bedre å falle om med en flaske øl i den ene handa, en godrøyk i den andre og en totalt utslitt kropp og at det siste man tenker er "Dæven døtte, detta var gøy!"

Lenke til kommentar

Jeg vil nå personlig heller dø som 70-80 år og vite at jeg i alle fall ikke har holdt tilbake noe, enn å bli 100-110 år gammel og ikke vite noe fordi dementen har tatt over hodet for lenge siden

Lenke til kommentar

Jeg vil nå personlig heller dø som 70-80 år og vite at jeg i alle fall ikke har holdt tilbake noe, enn å bli 100-110 år gammel og ikke vite noe fordi dementen har tatt over hodet for lenge siden

word!

Lenke til kommentar
Skjer med at det er samme kjerring i klassen som hver gang klager på det jeg gjør :thumbdown: Jeg gjør så godt jeg kan! Hvis jeg gjør det så forbanna dårlig, kan hun jo gjøre det selv!

Har også en sånn kjerring i klassen, hun kan ingen ting, og klager på det alle andre gjør og sier det er drit dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...