MrLeftfield Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kaffen er i teorien "sunn". Mindre tilsettningsstoffer om du drikker den svart og koffeinet øker jo faktisk forbrenning og... i moderate doser that is. kaffe gives me runs. Får så noe inni helvete vondt i magen av det etter at jeg har slutta å røyke. Kanskje nikotin hjalp på toleransen? O_o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg verken røyker, snuser, drikker alko eller kaffe eller noe annet slikt skvip. Holder meg til brus. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men du er jo et super menneske eller noe da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg verken røyker, snuser, drikker alko eller kaffe eller noe annet slikt skvip. Holder meg til brus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men du er jo et super menneske eller noe da. Tja... Jeg verken røyker, snuser, drikker alko eller kaffe eller noe annet slikt skvip. Holder meg til brus. Det er jul. Et liv uten julebrus er ikke et liv verdt å leve. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Så var man på skolen, 10 minutter for tidlig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg verken røyker, snuser, drikker alko eller kaffe eller noe annet slikt skvip. Holder meg til brus. Du lever kun en gang, da er det bedre å leve et bra liv og bli 60, enn å leve et kjedelig liv og bli 80. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg verken røyker, snuser, drikker alko eller kaffe eller noe annet slikt skvip. Holder meg til brus. Du lever kun en gang, da er det bedre å leve et bra liv og bli 60, enn å leve et kjedelig liv og bli 80. På det punktet er vi helt enige Nyhus Selv om jeg verken røyker eller snuser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg verken røyker, snuser, drikker alko eller kaffe eller noe annet slikt skvip. Holder meg til brus. Du lever kun en gang, da er det bedre å leve et bra liv og bli 60, enn å leve et kjedelig liv og bli 80. Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt? Hvem har sagt at man lever et kjedelig liv fordi man ikke røyker/snuser? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt? Hvem har sagt at man lever et kjedelig liv fordi man ikke røyker/snuser? Words! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt? Hvem har sagt at man lever et kjedelig liv fordi man ikke røyker/snuser? Folk som lever med en "null nikotin/alkohol"-holdninger pleier stort sett å være mindre åpne til å ta sjanser på generell basis. Et liv uten litt gambling her og der er da langt fra morsomt. Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt? Fordi det er 100 jævla % verdt det. edit: Jeg flytta tilbake til bygda for å ha en hvit jul, og fyfaen som bygda har levert hittil. Masse snø og minusgrader. Føler sjansene for at jeg noen gang feirer jul i nærheten av oslo noen gang krymper for hvert sekund. Endret 4. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg er medlem av "null nikotin/alkohol" men kan være litt "adrenalinjunkie" innimellom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg pleier å si at det er ikke noe mål å gå i graven med en kjernesunn kropp etter et kjedelig liv. Nei, det er mye bedre å falle om med en flaske øl i den ene handa, en godrøyk i den andre og en totalt utslitt kropp og at det siste man tenker er "Dæven døtte, detta var gøy!" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Veldig enig. Hvorfor fise rundt på dårlige veier i 2. gir når en kan frese på autobahn i 5. gir? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Digg med Mc'ern i lunchen etter en chill 4t økt med Gym Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt? Hvem har sagt at man lever et kjedelig liv fordi man ikke røyker/snuser? Jeg vil nå personlig heller dø som 70-80 år og vite at jeg i alle fall ikke har holdt tilbake noe, enn å bli 100-110 år gammel og ikke vite noe fordi dementen har tatt over hodet for lenge siden Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Digg med Mc'ern i lunchen etter en chill 4t økt med Gym Oh god the irony burns ... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor kutte ned 1/4 av livet sitt? Hvem har sagt at man lever et kjedelig liv fordi man ikke røyker/snuser? Jeg vil nå personlig heller dø som 70-80 år og vite at jeg i alle fall ikke har holdt tilbake noe, enn å bli 100-110 år gammel og ikke vite noe fordi dementen har tatt over hodet for lenge siden word! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skjer med at det er samme kjerring i klassen som hver gang klager på det jeg gjør Jeg gjør så godt jeg kan! Hvis jeg gjør det så forbanna dårlig, kan hun jo gjøre det selv! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skjer med at det er samme kjerring i klassen som hver gang klager på det jeg gjør Jeg gjør så godt jeg kan! Hvis jeg gjør det så forbanna dårlig, kan hun jo gjøre det selv! Har også en sånn kjerring i klassen, hun kan ingen ting, og klager på det alle andre gjør og sier det er drit dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg