Jann - Ove Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vel, når jeg ser på tidiligere eksamensoppgaver så tipper jeg det er 50:50 om jeg får nok oppgaver jeg har kjangs på. Må få hele 29% rett. Siden mye av pensum er vanskelige saker skal det litt til. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Matematikktentamen nå snart. Føler allerede at 2-eren kryper nærmere og nærmere. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Livet er for kort til å uroe seg over dårlige eksamener. Man kan alltids konte, og skulle det gå skikkelig ad undas med hele studiet er det ingen skam å forsøke en gang til eller bytte til noe annet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM! Det er godt med masse ekstra tid Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men ja, da var jeg på vei til eksamen. Må være ute i god tid for å få parkeringsplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 God morgen folkens.. Jeg er endelig frisk, ihvertfall halvveis. Anyways, på tide å sjekke om kantina har åpnet, fikk ikke tid til å spise frokost i morres. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Helvete jeg er så jeavlig trøtt... 15 timer på jobb, bare fordi den feite faen skal sove ut rusen sin fra julebordet. Heldigvis får jeg overtidsbetalt for dette, ellers så hadde jeg dratt for lenge siden. 43 minutes to go. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sliten etter gårsdagen Vil hjem og sove! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM! Det er godt med masse ekstra tid *stapper en sigar i kjeften på Mikkel og tenner den med en zippo (ja zippo og ikke fyrstikker)* *tenner en selv* Gooood mornin', cupcake. Hows things? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg kom nesten 30 min forseint idag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg var fem minutter for sein, og den første som møtte opp. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da drar jeg på skolen, håper jeg ikke kommer for seint ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 4 timers søvn i natt, holdt på å ikke rekke toget, det har snødd og sko jeg hadde på meg var ræva på asfalt med lite snø Stress. Digg at jeg rakk det da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvordan går det med avrusinga? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hurra! En time forsinket til skolen, og jeg blir script -.-'' Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Du ble til ett skript ? Endret 4. desember 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvordan går det med avrusinga? tja. Tok en Urge Intense i går Og tror kanskje det *kan* bli noe sånt i dag også. Må ærlig innrømme at jeg begynner såvidt innse at jeg er litt avhengig, men fra en annen side, sikkert 90% av verdensbefolkningen drikker 1L kaffe om dagen Så om jeg drikker kaffe eller energy drinks burde det strengt tatt ikke spille noe rolle. Jeg har ikke tatt noe særlig standpunkt til den problematikken enda. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kaffen er i teorien "sunn". Mindre tilsettningsstoffer om du drikker den svart og koffeinet øker jo faktisk forbrenning og... i moderate doser that is. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du ble til ett skript ? Jeg fikk oppgaven til å være script Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg