Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Nå har jeg ikke fulgt diskusjonen særlig nøye, men kan en bare ikke være enig om at en skal tilegne seg den nødvendige kunnskap for det en vil bli?

Har en dårlige lærere tar en det opp med rektor/andre som er høyere opp i systemet på den aktuelle skole.

 

Og en får kunnskap både på skolen, og utenfor skolen, avhengig av hvilken kunnskap en vil ha.

Forsåvidt er ikke skolen en nødvendighet, men et fordømt nyttig verktøy for å tilegne seg kunnskap.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke fulgt diskusjonen særlig nøye, men kan en bare ikke være enig om at en skal tilegne seg den nødvendige kunnskap for det en vil bli?

Har en dårlige lærere tar en det opp med rektor/andre som er høyere opp i systemet på den aktuelle skole.

 

Og en får kunnskap både på skolen, og utenfor skolen, avhengig av hvilken kunnskap en vil ha.

Forsåvidt er ikke skolen en nødvendighet, men et fordømt nyttig verktøy for å tilegne seg kunnskap.

 

Og du tror ikke at jeg har prøvd å ta opp både lærere og undervisningsinnspektører med rektoren? Men rektoren holder konstant med sine annsatte. Skolerådgivere er det heller ikke mye hjelp i.

 

Det du skriver om at skolen er fordømt nyttig er en smaksak og svært individuelt.

 

Nå var det stiv stemning i kaféen føler jeg.

 

Neida. Vi bare diskuterer. ;)

Lenke til kommentar
Woo! I dag åt jeg før kompisen min kom hjem (ca midnatt, gale mannen) så da slipper jeg for håpentligvis å gå sulten til sengs / spise iskrem =D

 

Man lærer hele livet. Skal selv ha nattmat snart.

 

Woot! Nå er skjermen på mobilen min splittet opp i to parallelle skjermer, og alt er baklengs. Sony Ericsson :love:

 

Synes ikke man trenger en mobil til noe mer enn meldinger og ringing så for min del trenger den ikke å være så fancy.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har funnet ut at min gamle Nokia 3310 som har falt noen meter ned i asfalt og betong og blitt overkjørt av fyr i permobil og overlevd å bli kylt ut på gjørmete jorde etc etc gjentatte ganger, fortsatt fungerer og virker bedre enn alle mine fancye telefoner til sammen, men jeg er "ooh, shiny!"-typen og mye vil ha mer.

Har holdt meg trofast til Nokia siden 3310 da. Siden Bosch ikke lager telefoner lenger : <

*kose på touch-screen og mulighet til å bruke mobilen som modem med laptopen når man sitter på tog og buss*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...