b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Stressdag. Kommer på jobb og får beskjed av nattevakta at det er 2 personer som er syk. Great! Så klarer en selvsagt ikke å skaffe flere folk så en var 3 personer på og sprang som noen idioter imellom for å få ting gjort i tide. Hadde 10min pause iløpet av hele %#% dagen. Så hadde de selvsagt bestemt seg for å bytte på sitteplassene og ommøblert litt og det taklet pasientene faen ikke så det var jo enda mer kaos. Jizz.. Kjenner jeg har en fotsvette som kunne ha drept en elefant! *gå å bytte sokker* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg slapp unna med blotting en gang... Aldri mer skal jeg teste det...Herregud, jeg trenger så heftig å høre den historien. Jeg også! fortell! (detaljer kreves, mulig bilder kreves også) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva tror dere om meg? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva tror dere om meg? At du er en blotter? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva tror dere om meg? At du vil dele sånne ting med oss. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ka søren? Hva gjorde jeg i går? xD du fikk ivartfall beskjed om og kle deg gjorde du ikke? du skulle ivartfall ut av huset... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nora90: Jeg er 16 år, litt tidlig for en blottekarriere? Eplefe: Dette er jo et offentlig forum... Forøvrig har vi faktisk en blotter i slekta, på min tantes side. Blotta under borgerkrigen i Jugoslavia. Gærn fyr, som skremte gamle damer... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ikke parker i nærheten av et murhus Så totalt eid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eplefe:Dette er jo et offentlig forum... PM plox. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ...Det kommer forresten et Pandora Proof hovedkort med de nye Slimene nå... Og jeg som hadde tenkt å kanskje kjøpe en for å leke meg med =| Ungdomsforbryter (spøk) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ikke parker i nærheten av et murhus Så totalt eid. haha, nydelig.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jobbe som telefonintervjuer, yay or nay? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jobbe som telefonintervjuer, yay or nay? Yay. Lette penger og chill jobb. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jobbe som telefonintervjuer, yay or nay? Bedre enn ikke å jobbe, men finnes bedre jobber. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Så det er en cchill jobb altså. Jo håper det da. Jeg tror rett og slett ikke at jeg orker å fortsette med psykologi-studiet. Det vil si, ta opp igjen de to psykologi-fagene jeg skulle hatt første semester på psykologisk årstudium. Det leder ingen vei (har ikke tenkt til å bli psykolog), får ingen poeng siden jeg har meldt meg av de to fagene jeg egentlig skulle hatt dette semesteret, og jaaah. Så på mandag ringer jeg telefonintervju-firmaet og spør om de trenger meg. Var vist ikke noe vits å sende søknad der nei. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jobbe som telefonintervjuer, yay or nay? ganske enkel jobb... ikke mye styr, men du blir utrolig sliten mentalt etter en dag faktisk... og du blir forbanna lei av og spørre de samme spørsmålene dag ut og dag inn... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fikk sjokolademelk i sta! yay Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fikk sjokolademelk i sta! yay Cola->sjokolademelk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er overhode ikke noen spennende jobb, snorre. Men som sagt så er det en chill jobb. Ikke særlig stress eller noe. Og det er penger inn på konto hvertfall Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Snorre: Har du noen planer til neste år da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg