Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 NA'ah. Ikke si det høyt, da gjør sikkert Metalheart konkurranse av det. Omtrent som RPP på slutten der. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Alltid. Diskusjoner vinnes nemlig av hannkjønn fordi hunnkjønns logiske evner er så meget dårligere. =D *gjemme seg* Det der er det samme som å ta selvmord. Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Se der var bildene overført og julemusikken sletta. Da har jeg egentlig gjort alt jeg skulle gjøre og kan legge meg med god samvittighet. Spørsmålet er vel heller hvor vidt jeg kommer til å legge meg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "Sjekk den helt nye IDUN KETCUP! IDUN KETCHUP TOMAT-ULF, med TOMAT-ULF-NEKTAR og kun 4% sukker!Som vist på TV!" Værre enn Zon. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 SLITEN. Jobb til 23.. Det er for vildt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Alltid. Diskusjoner vinnes nemlig av hannkjønn fordi hunnkjønns logiske evner er så meget dårligere. =D *gjemme seg* Det der er det samme som å ta selvmord. Oo Og når logiske evner ikke lenger fungerer, må emosjonelle bursts of anger slå til ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dakar Idasøtis. *tilby fotmassasje* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "Sjekk den helt nye IDUN KETCUP! IDUN KETCHUP TOMAT-ULF, med TOMAT-ULF-NEKTAR og kun 4% sukker!Som vist på TV!" Ketchup med kjekkas-svette. Jeg hadde falt for det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hum, trodde Hylo var en kar? =/Jeg liker å bli kalt shemale, takk. Woho! Shemales in the thread! For å sitere ein brukar på forumet: *leke helikopter med tissen* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 SLITEN. Jobb til 23.. Det er for vildt. Hei Ida må ikke slite deg ut vettu... du lovet og passe bedre på deg selv Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og når logiske evner ikke lenger fungerer, må emosjonelle bursts of anger slå til ^^ Jeg er da ikke sint. Jeg vet veldig godt at han tar feil. Men han kommer jo til å dø i forsøket om å overbevise meg om at han har rett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm... Hvor er L4r5 forresten? Ville trodd han hadde flyttet inn i denne tråden ASAP. Did someone say my name? *dukke opp fra bak en stein* Har allerede flytta inn, men jeg tenkte jeg ikke skulle bli like slave som jeg var i SO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror fotmassasje er noe av det ekleste jeg kan tenke meg. Føtter er generelt sett ekkelt! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hum, trodde Hylo var en kar? =/Jeg liker å bli kalt shemale, takk. Woho! Shemales in the thread! For å sitere ein brukar på forumet: *leke helikopter med tissen* Let`s hope the plan is to get you away, not off. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "Sjekk den helt nye IDUN KETCUP! IDUN KETCHUP TOMAT-ULF, med TOMAT-ULF-NEKTAR og kun 4% sukker!Som vist på TV!" Værre enn Zon. Haha, sjå for deg Zon-dama smøre IDUN KETCHUP TOMAT-ULF på magen! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Did someone say my name? *dukke opp fra bak en stein* Har allerede flytta inn, men jeg tenkte jeg ikke skulle bli like slave som jeg var i SO Det tenkte ikke jeg heller........... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og når logiske evner ikke lenger fungerer, må emosjonelle bursts of anger slå til ^^ Jeg er da ikke sint. Jeg vet veldig godt at han tar feil. Men han kommer jo til å dø i forsøket om å overbevise meg om at han har rett. Du blir voldelig? Stakkars gutt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 NA'ah. Ikke si det høyt, da gjør sikkert Metalheart konkurranse av det. Omtrent som RPP på slutten der. STFU! Litt avstemninger og konkurranse på forumet har da aldri skadet noen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det tenkte ikke jeg heller........... Funka det dårlig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror fotmassasje er noe av det ekleste jeg kan tenke meg. Føtter er generelt sett ekkelt! Skal du gifte deg med Nie? Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg