Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha, det forklarer den herlige kveruleringen din :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha, det forklarer den herlige kveruleringen din :!: Hvorfor gjør det det? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Samtlige jeg kjenner som er fra Narvik, er mesterkverulanter :!: Kliff Arne forklarer. Endret 3. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Og hvor er så wikipedersen fra? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hmm. Hvorfor er det så vanskelig å få gjort noe saklig matte når eksamen er 12 timer unna? Burde gjort et par oppgaver og lært meg egenverdier og egenvektorer, men orker ikke. Må uansett ha flaks for å stå. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er noe som er unormalt med google for tiden, men jeg klarer ikke se hva. Noen som merker det samme? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Menyene osv laster ikke før du hovrer pekeren over vinduet? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Menyene osv laster ikke før du hovrer pekeren over vinduet? Pent, merket det var noe nytt. Likte det godt. Hmm. Hvorfor er det så vanskelig å få gjort noe saklig matte når eksamen er 12 timer unna? Burde gjort et par oppgaver og lært meg egenverdier og egenvektorer, men orker ikke. Må uansett ha flaks for å stå. Merker det jeg også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kliff Arne er episk! Digger Honningsvågrevyen! De som ikke ler av det, har dårlig humor! Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Need a bit help here guys... Dagens Bones-episode handler om norske death metal-musikere og vi lurer på hva den episoden heter. Kan dere hjelpe meg med å finne ut hva den heter, så eg kan få lastet den ned? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.tvrage.com/Bones/episodes/780122/04x21?epguides=1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er episode 21 i sesong 4 og den heter Mayhem on the Cross Liker hvordan de sier "Skalle" ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Som en liten digresjon er det ikke death metal, men black metal som skisseres i den aktuelle episoden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vel, bandet er black metal, men de nevner jo death også. Siden han duden tar feil av det. Det er for øvrig den eneste episoden av Bones jeg har sett, og kun fordi jeg ble anbefalt å se den her i vinter eller noe Så den faktisk på ny i går fordi jeg kjeda meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Går for lite spennende på TV for tiden :\ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Quakecry, studspes er veien å gå For de spesielt interesserte. Eller for de som ikke vil ta stilling til karriærevalg før det er absolutt nødvendig. Eller for de som er glade i kunnskap. Eller for en haug med folk som har en plan som ikke innebærer å være håndtverker. Eller for de som har forstått at skolen er feil sted for å søke kunnskap... Jeg skal gå med på at det sies mye rart i skolesystemet. Det er stort sett mindre jo lengre opp du kommer. For å få lov til å studere ved universitetet, må du gå noen år på videregående (hvor du også tilegner deg ganske mye kunnskap, selv om mye er tull og skremmende ofte direkte feil). Men universitetet er til gjengjeld et av de beste stedene å tilegne seg kunnskap. Og du tror ikke det er mulig å lære seg noe uten å gå på universitet? Eller for de som har forstått at skolen er feil sted for å søke kunnskap... Hvis man legger inn en god holdning og innsats så kommer man glatt gjennom det hel. Uansett hvor mye man klager på skolesystemet så er det til syvende og sist deg selv du må gå inn i. Spørsmålet er hvem som må gå i seg selv. Jeg trenger ikke å gjøre det for å komme fram til mine konklusjoner om skole og lærere. Endret 3. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Quakecry, studspes er veien å gå For de spesielt interesserte. Eller for de som ikke vil ta stilling til karriærevalg før det er absolutt nødvendig. Eller for de som er glade i kunnskap. Eller for en haug med folk som har en plan som ikke innebærer å være håndtverker. Eller for de som har forstått at skolen er feil sted for å søke kunnskap... Jeg skal gå med på at det sies mye rart i skolesystemet. Det er stort sett mindre jo lengre opp du kommer. For å få lov til å studere ved universitetet, må du gå noen år på videregående (hvor du også tilegner deg ganske mye kunnskap, selv om mye er tull og skremmende ofte direkte feil). Men universitetet er til gjengjeld et av de beste stedene å tilegne seg kunnskap. Og du tror ikke det er mulig å lære seg noe uten å gå på universitet? Selvfølgelig er det det. Men å studere ved universitetet er en av de beste måtene å tilegne seg kunnskap på. Endret 3. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Går for lite spennende på TV for tiden :\ Går aldri noe spennende på TV Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jenter, styr quotingen vær så snill Glimti, jeg snakker ikke om dine konklusjoner, men hvis man klager på at det ikke fungerer på skolen pga ditt og datt så er det til syvende og sist deg selv og din innsats og holdning du må gå inn i. Made it clear now? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg