Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eller for de som har forstått at skolen er feil sted for å søke kunnskap... Hvis man legger inn en god holdning og innsats så kommer man glatt gjennom det hel. Uansett hvor mye man klager på skolesystemet så er det til syvende og sist deg selv du må gå inn i. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg savner den gamle vhs-kasetten til ho mor med Oluf på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Se filmen hos Youtube + = WIN Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Budweiser har jeg faktisk ikke rukket å smake på enda. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Buddweiser frister ikke til gjentakelse. Jeg vil ha øl med mye smak Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Budweiser har jeg faktisk ikke rukket å smake på enda. 1. You fail. 2. Når du skal smake, ikke kjøp den norskbrygga. Den smaker gammel mensen. Du må gå for den amerikanske. Koster mer, men totalt verdt det. Kjøp på båten til sverige og du har 24 gode venner til 150kr. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har de den amerikanske på polet? Og hvordan vet du hva gammel mens smaker? æsj Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fortell meg nå, Nyhus.. Hvor har du smakt på gammel mensen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Seff, hvem hakke det? Jeg trur ikke de har amerikansk bud på polet, men de pleier å selge den på butikker med godt utvalg. På flaske that is. Sånn 36kr for en 0.33 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Åføkk. Det gidder ikke jeg å betale Kanskje de har det i Sverige. Lenne: PM Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Seff, hvem hakke det? Jeg trur ikke de har amerikansk bud på polet, men de pleier å selge den på butikker med godt utvalg. På flaske that is. Sånn 36kr for en 0.33 Ca. 1 kr per ml? Den var drøøøøy! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fins det noe bedre enn å slappe av nede ved elven sent en sommerkveld? Og bli spist opp av mygg og knott? Nei takk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Seff, hvem hakke det? Jeg trur ikke de har amerikansk bud på polet, men de pleier å selge den på butikker med godt utvalg. På flaske that is. Sånn 36kr for en 0.33 Ca. 1 kr per ml? Den var drøøøøy! cl, ja. 1kr ml ville vært JÆVLIG drøyt. En tusenlapp for literen, jo. Tror du får ganske god sprit for den prisen, gitt... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Bare å drite i det da. Tenne et bål så løser du det problemet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fyrer man opp et lite bål så holder innsektene seg unna. Litt vind hjelper også. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Herr Brun is nordlening? Wherefrom? Bål tenkte jeg ikke på. Endret 3. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Yeah. Eller vise kjemikalier som etser gjennom teltet ^^ Ellers så kan du kjøpe deg sånn elektrisk faen. Irriterende nok er knotten og myggen i Steinkjer og i Orkdal resistante mot sigarettrøyk. Den i Spania også -_- Herr Brun is nordlening? Wherefrom? Bål tenkte jeg ikke på. Gokk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Herr Brun is nordlening? Wherefrom? Bål tenkte jeg ikke på. Narvik. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Herr Brun: Når du sier det så ser jeg at det er feil Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Herr Brun: Når du sier det så ser jeg at det er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg