L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Voldtekt er ikke en form for trøst..Ikke det du sa sist =(DU LYVER! Det er jo ikke voldtekt når du har lyst på det, gisle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du kommer til å få kreft i knipemuskelen, Sjur. Så mye bønner du presser i deg kan umulig være sunt. Ha ha ha. Du har rett Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Statistisk sett er man vel heldigst om man får testikkelkreft iirc? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Statistisk sett er man vel heldigst om man får testikkelkreft iirc? Jeg vil påstå man er heldigst om man ikke får kreft. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Joda, men om man først får kreft mener jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Voldtekt er ikke en form for trøst..Ikke det du sa sist =(DU LYVER! Jeg lyver alltid kjære, og jeg vet du elsker det.. This is getting way too gay. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Folkens, vi har en egen F@H tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...688&st=8740 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 This is getting way too gay.Ikke lett å være homofob eller? :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Åh ... Jeg vil bo i Stavanger igjen ... Sitter og ser på leiligheter nå. Denne er like i nærheten av onkel, og ikke lange veien å gå til farmor heller http://www.finn.no/finn/realestate/object?...6fbcv25Rb389943 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Denne er like i nærheten av onkel, og ikke lange veien å gå til farmor heller http://www.finn.no/finn/realestate/object?...6fbcv25Rb389943 I mitt hode er det der to argumenter MOT den leiligheten der, hadde det vært min onkel og farmor. Men hver sin smak Endret 3. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 This is getting way too gay.Ikke lett å være homofob eller? :S Jeg tror faktisk nyhus er mer homofob enn faren min, som er oppvokst i en liten bygd på Magerøya, der det ikke fantes åpenlyst homofile når han vokste opp. Dessuten så er foreldrene til faren min temmelig konservative kristne.. Likevel klarer nyhus å være mer homofob, gratulerer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Denne er like i nærheten av onkel, og ikke lange veien å gå til farmor heller http://www.finn.no/finn/realestate/object?...6fbcv25Rb389943 I mitt hode er det der to argumenter MOT den leiligheten der, hadde det vært min onkel og farmor. Men hver sin smak He he, men jeg liker onkelen "min" veldig godt. Han har utsøkt smak når det kommer til vin og mat, er blodfan av Rolling Stones og har ellers en utmerket musikksmak, jeg vet jeg alltid kan komme til ham om det er noe. Og farmor ... Farmor har gjort så mye for meg. Farfar også, men han gikk bort for noen år siden. Å ha farmor nær meg, ville gjort at jeg ikke trengte å leve på bønner og pytt i panne Og aldri hadde jeg mangla skyss heller. Ville mest sannsynlig blitt smellfeit Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Åh ... Jeg vil bo i Stavanger igjen ... Og jeg driver å ser på leiligheter i Røros og i Trondheims-området. Men får se, skal muligens på jobbintervju på mandagen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kristne foreldre er bare stress,det ender bare opp med ateistiske barn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gå for Trondhjem, Røros er kaldt og alt for langt unna meg Dog, det ville vel vært bra for deg, som er et turmenneske ^^ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det største problemet med Trondheim er igrunn at det er så mye folk her. Jeg liker ikke folk, og vil gjerne bo milevis unna nærmeste nabo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Åh ... Jeg vil bo i Stavanger igjen ... Og jeg driver å ser på leiligheter i Røros og i Trondheims-området. Men får se, skal muligens på jobbintervju på mandagen. Kom til barteland! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kristne foreldre er bare stress,det ender bare opp med ateistiske barn Ikke egentlig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Joda, men om man først får kreft mener jeg.Det er riktig, testikkelkreft har en svært høy overlevelsesprosent i dag. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, blir nok Trondheim. Kommer litt an på om jeg hadde fått meg jobb i Røros og sånn. Men det blir nok Støren et par år først. Jeg har jo bodd i nærheten av Røros før, så det hadde vært greit. Og jeg er jo glad i kulde også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg