Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Heisann. Har faktisk klart å holde meg unna DNFK en stund nå. Det har vi merket :/ å? Hva mener du? Er så stille gamle leiligheten min er foresten i vg i dag :O! kjendis! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *Who are you-The Who* Jeg kjeder meg i hjel. Lekser + søvnmangel=døden til SasaB Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *Who are you-The Who* Jeg kjeder meg i hjel. Lekser + søvnmangel=døden til SasaB kan ikke akkurat si at du skriver noe annet enn klaging ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 :O!kjendis! Jan bor jo der fremdeles... så da var det naturlig at bildene ble tatt i leiligheten for og vise hvor han bor Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kexxy: Er vel andre enn meg som gjør det masete her, så det er ikke min skyld at det er stille. Hvorfor det, Espen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvorfor det, Espen? se på innlegget over Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 kan ikke akkurat si at du skriver noe annet enn klaging ... Nope, er i elendig humør. Det har jeg vært i en stund, alt føles menigsløst. Tror det er noe galt oppe i hodet mitt o.O Tror jeg trenger en prest/åndsutdriver, og en psykolog. Eller bare søvn... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 kan ikke akkurat si at du skriver noe annet enn klaging ... Nope, er i elendig humør. Det har jeg vært i en stund, alt føles menigsløst. Tror det er noe galt oppe i hodet mitt o.O Tror jeg trenger en prest/åndsutdriver, og en psykolog. Eller bare søvn... Får lure en sovepille inn i brusen din Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tror jeg trenger en prest/åndsutdriver, og en psykolog. Eller bare søvn... prøv søvn først... er ikke så kostbart Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er sant, og nå er det bare to uker til ferie så... jeg får takle det som en mann. Se på Bambi, og grine til scenen der hennes.... jeg kan ikke si det. Det er for smertefullt *snufs* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 koste deg i går Nie? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nie er en sau Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *raaap* Brus. Jeg vil ha middag, men mamma går jo faen ikke på butikken! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 koste deg i går Nie? Ka søren? Hva gjorde jeg i går? xD Nie er en sau I know. En grønn en, faktisk. ^^, Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 men eg stikk no.. m+ gå, skal gjere sammfunnsteneste for noke eg ikkje gjor ein gong. Har du latt for mange hundebæsjer ligge på gata? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) men eg stikk no.. m+ gå, skal gjere sammfunnsteneste for noke eg ikkje gjor ein gong. Jeg slapp unna med blotting en gang... Aldri mer skal jeg teste det... Og der drepte jeg tråden... Endret 2. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nei, du drepte spøken min Hvordan i svarteste helv*** klarte du det?! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nie er en sau I know. En grønn en, faktisk. ^^, EN GRØNN SAU? :O Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nei, du drepte spøken min Hvordan i svarteste helv*** klarte du det?! Søvnmangel, min gode mann. Pluss at jeg er mentalt ustabil, takket være Amor og hans pil. Jeg skal stikke den pilen opp i et visst sted på Amor... Sorry, for min elendige humor... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg slapp unna med blotting en gang... Aldri mer skal jeg teste det...Herregud, jeg trenger så heftig å høre den historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg