Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Studiespesialisering er letteste veien fram til utdannelse som gir høy lønn og status. Men da må man faktisk gidde å jobbe nok til å få greie karakterer.

Men så spørs det jo hva man vil. Penger er faktisk ikke alt.

Letteste veien? pøh. 3 år vgs, og enda flere år på høyskole for å få en OK utdanning som du ikke vet om en får jobb for engang.

yrkesfag jobber du jo mot et bestemt yrke. På 3 år så kan en ha en greit betalt jobb. Eller i f.eks heismontør tilfelle, 3 år skole (+læra)..

Men er ingen ekspert i detta så..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ditto Helse & Sosial. Sistnevnte har masse heite chicks også ^^

Du mener jentene med platinablondt hår, halvt kilo brunkrem i ansiktet, alt for mye sminke, stramme tights og en alt for stor boblejakke?

Det er ihvertfall fellesnevneren For Helse & Sosial jentene jeg har vært borti..

Jeg tenkte mer på goth-babesa :p

Lenke til kommentar

3 år vgs, 5+ år på universitetet. Garantert godt betalt jobb og status etterpå.

Selvfølgelig, velger man linje etter interesse så får man ikke like mye igjen for høyere utdanning.

Noen få eksempler som gir garantert god jobb etterpå:

Siv.Ing

Siv.Øk

Lege

Samtidig så har man mange studier som gir ekstremt fleksible og gode jobbmuligheter om man underveis velger rette fag og har greie karakterer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du mener jentene med platinablondt hår, halvt kilo brunkrem i ansiktet, alt for mye sminke, stramme tights og en alt for stor boblejakke?

Det er ihvertfall fellesnevneren For Helse & Sosial jentene jeg har vært borti..

De er jo nesten enda verre..

Lenke til kommentar

Hanna sliter litt med de jentene som ikke ser ut som hu. De sier hu ikke passer inn og lurer på hva faen hu gjør der og mener hu burde studere noe annet som passer mer for blonde bimboer som er på fjortisfylla hver uke.

De er jo nesten enda verre..

Psj, they b hawt, man :D

Lenke til kommentar
Stakkars Hanna :( Du får sende henne til meg, jeg kan trøste henne

Voldtekt er ikke en form for trøst..

Hvis jeg hadde hatt lyst til å voldta henne hadde jeg nok skulle klare det uten at Sjur sendte henne til meg. Men that's not my style.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...