L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Lutefisk tror jeg ikke jeg har smakt før? Etter min mening så har du ikke gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aqua Vita er greit så lenge du shotter det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes Atle Antonsen kom med en utmerket oppskrift på lutefisk i Kommisjonen for ikke så alt for lenge siden. 1. Man tar en torsk. 2. Man kutter ut luting og alt stresset det medfører. 3. Så bytter man ut torsken med biff. 4. Biffen stekes i rikelig med smør. 5. Velbekomme! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 1. Man tar en torsk. 2. Man kutter ut luting og alt stresset det medfører. 3. Så bytter man ut torsken med biff. 4. Biffen stekes i rikelig med smør. 5. Velbekomme! Det blir lutefisk til helga! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aqua Vita er greit så lenge du shotter det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Riktignok så lenge du er småfull på forhand. Pappa og jeg satt og shotta Jäger da Jäger-shottene plutselig ble bytta ut med akevitt. Noe vi ikke merka før i ettertid Helsikes trøndere Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 1. Man tar en torsk. 2. Man kutter ut luting og alt stresset det medfører. 3. Så bytter man ut torsken med biff. 4. Biffen stekes i rikelig med smør. 5. Velbekomme! Det blir lutefisk til helga! Hahaha xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 1. Man tar en torsk. 2. Man kutter ut luting og alt stresset det medfører. 3. Så bytter man ut torsken med biff. 4. Biffen stekes i rikelig med smør. 5. Velbekomme! Det blir lutefisk til helga! Lutefisk er faktisk godt, om en har gode råvarer.. Har lutefisk i ovnen nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aqua Vita er greit så lenge du shotter det Da må man være så full at man allerede har mistet alle smaksløkene først. I hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Trenger som sagt bare å være småfull Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Quakecry, studspes er veien å gå For de spesielt interesserte. Blåfjell <3 The julekalender. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Quakecry, studspes er veien å gå For de spesielt interesserte. Eller for de som ikke vil ta stilling til karriærevalg før det er absolutt nødvendig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eller for de som ikke ser for seg alternative løsninger. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Blåfjell <3 The julekalender. Er det The Julekalender i år? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Og ender opp i kassa på en random matbutikk. Yay Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Om man velger studiespesialiserende eller ikke har omtrent ingenting å si for videre muligheter, bare man velger en treårig linje som gir studiekompetanse. I værste fall må det til 3-4 privatisteksamener for å møte spesielle krav, men hva er det i den store sammenhengen med 3-4 eksamener i semesteret gjennom studietiden? Jeg gikk allmen, og for min del ble det letteste vei til en intressant fagkombinasjon. Men jeg hadde fint kommet meg inn på fysikk også etter f.eks noe så "ubrukelig" som dans. Har man motivasjon så kan man gå fra selv de mest praktiske yrkesrettede linjene og over til et høyt teoretisk studium. Det krever mer egeninsats, men det *er* mulig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Blåfjell <3 The julekalender. Blåfjell! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Blåfjell <3 The julekalender. Blåfjell! Julebruskongen! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Julebruskongen! Blåfjell? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Quakecry, studspes er veien å gå For de spesielt interesserte. Eller for de som ikke vil ta stilling til karriærevalg før det er absolutt nødvendig. Eller for de som er glade i kunnskap. Eller for en haug med folk som har en plan som ikke innebærer å være håndtverker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg