Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Atle Antonsen kom med en utmerket oppskrift på lutefisk i Kommisjonen for ikke så alt for lenge siden.

1. Man tar en torsk. 2. Man kutter ut luting og alt stresset det medfører. 3. Så bytter man ut torsken med biff. 4. Biffen stekes i rikelig med smør. 5. Velbekomme!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
1. Man tar en torsk. 2. Man kutter ut luting og alt stresset det medfører. 3. Så bytter man ut torsken med biff. 4. Biffen stekes i rikelig med smør. 5. Velbekomme!

Det blir lutefisk til helga!

Lutefisk er faktisk godt, om en har gode råvarer..

Har lutefisk i ovnen nå :wee:

Lenke til kommentar

Om man velger studiespesialiserende eller ikke har omtrent ingenting å si for videre muligheter, bare man velger en treårig linje som gir studiekompetanse. I værste fall må det til 3-4 privatisteksamener for å møte spesielle krav, men hva er det i den store sammenhengen med 3-4 eksamener i semesteret gjennom studietiden?

Jeg gikk allmen, og for min del ble det letteste vei til en intressant fagkombinasjon. Men jeg hadde fint kommet meg inn på fysikk også etter f.eks noe så "ubrukelig" som dans.

Har man motivasjon så kan man gå fra selv de mest praktiske yrkesrettede linjene og over til et høyt teoretisk studium. Det krever mer egeninsats, men det *er* mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...