Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil ha en provinsrype. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (...) tantemenene (...) (...) tentamnene (...) What the fuck. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Cyph, kanskje den tantemen er en hel dag hos tannlegen? Tantemen --> Tann Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da er episode 1 sett. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (...) tantemenene (...) (...) tentamnene (...) What the fuck. Takk for at du tar deg tid til å redde verden fra gramatisk forfall. Hva skulle vi gjort uten de små rettelsene dine? Dere hadde vell aldri skjønt hva jeg mente, og dermed sannsynligvis bare stått der som et eneste stort spørsmålstegn! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (...) tantemenene (...) (...) tentamnene (...) What the fuck. Takk for at du tar deg tid til å redde verden fra gramatisk forfall. Hva skulle vi gjort uten de små rettelsene dine? Dere hadde vell aldri skjønt hva jeg mente, og dermed sannsynligvis bare stått der som et eneste stort spørsmålstegn! Ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for at du tar deg tid til å redde verden fra gramatisk forfall. Hva skulle vi gjort uten de små rettelsene dine? Dere hadde vell aldri skjønt hva jeg mente, og dermed sannsynligvis bare stått der som et eneste stort spørsmålstegn! Vær så god. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Cyph, kanskje den tantemen er en hel dag hos tannlegen? Tantemen --> Tann Eller tantemenn. Skal ikke gå mer innpå det engang. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fudge: I got pictures in my mind! FFUUUUU!!!! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Endelig hjemme Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Beklager skrivefeilene da Sliten etter tentamnene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Cyph, kanskje den tantemen er en hel dag hos tannlegen? Tantemen --> Tann Eller tantemenn. Skal ikke gå mer innpå det engang. Præhæhææ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Høhø Neiish på tide med en reddeddebulleh Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Høhø Neiish på tide med en reddeddebulleh ers Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den siste jeg har faktisk . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Høhø Neiish på tide med en reddeddebulleh ers +1 Håper han svimer av og blir tvunget til å slutte å drikke skvipet .__. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 La nå gutten kose seg med drikka si. Jeg kan ikke si jeg er spesielt glad i hverken lutefisk eller akevitt, men jeg går ikke rundt og sier jeg håper at folk får botulisme og alkoholforgiftning fordi de sier de koser seg med det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Faen, sitter jeg her enda? Jeg skulle jo vaske klær for 3 timer siden Jeg skylder som vanlig på GBS og Wikipedia. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 La nå gutten kose seg med drikka si. Jeg kan ikke si jeg er spesielt glad i hverken lutefisk eller akevitt, men jeg går ikke rundt og sier jeg håper at folk får botulisme og alkoholforgiftning fordi de sier de koser seg med det. Sant nok...men akevitt og lutefisk går det som regel i en gang i året, ikke flere ganger i uka Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Akevitt er ikke noe tess : Lutefisk tror jeg ikke jeg har smakt før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg