Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

men dette er jo den nye!?

Dette er kaféen for alt som ikke passer inn ellers. Spotify-spørsmål kan du ta i spotify-kaféen. (som for øvrig er mye nyere enn denne. Denne er bare ny i forhold til de gamle chatte-trådene).

Ser ut til at jeg må legge planen min for skolen etter ungdomskolen helt om.

Hvorfor da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den eneste juicen jeg har funnet ut at jeg tåler, er ananasjuice i mindre mengder. I alle fall iblandet Malibu og isbiter, men jeg tåler ikke appelsinjuice og vodka eller appelsinjuice bar eller noen typer eplejuice e.l.

Tropisk nektar går derimot ned ganske greit, merkelig nok.

Det der virker noe snodig, men kanskje er det forskjeller i forhold til om juicen er laget fra konsentrat eller ikke som spiller inn, eller muligens forskjeller i forhold til pasteurisering eller frukttype. Uansett, man lage mye godsaker ved hjelp av ananasjuice også. post-49161-1259843799.gif
Lenke til kommentar

Jo, planen var og gå media og kommunikasjon, men noe annet fattet interessen min. Utvelskingsår, maila litt med ei som jobber i Speak. En orginasjon som hjelper med slikt;) Fortalte at det er best og velge studiespesialiserende da, en kan velge media og kommunikasjon, men det er litt vanksligere! Også kan du ikke gjøre det før andreåret. Så sannsynligvis velger jeg studiespesialiserende. Skal sende søknad om utvekslingsår etter at jeg har fått stipendet. Går i tiende nå!

Lenke til kommentar

Quakecry: Får du stipend på ungdomsskolen?

Og har du tenkt deg på utveksling i første klasse? Det desidert vanligste er andre klasse.

Jeg endte for øvrig opp med allmenn av samme grunn; Jeg ville på utveksling. Jeg har ikke sett meg tilbake, for å si det sånn. Kanskje det blir folk av deg også ;)

Lenke til kommentar
Quakecry: Får du stipend på ungdomsskolen?

Og har du tenkt deg på utveksling i første klasse? Det desidert vanligste er andre klasse.

Jeg endte for øvrig opp med allmenn av samme grunn; Jeg ville på utveksling. Jeg har ikke sett meg tilbake, for å si det sånn. Kanskje det blir folk av deg også ;)

Hehe. Takk for det :p Nei, får egentlig ikke stipend. Men som hu sa "Hei Marcus,

Du vil ikke få stipend før august det året du reiser, dvs august 2011, det betyr at dere må selv legge ut for programavgiften som inkluderer flybillett t/r Oslo-USA. Du kan heller ikke søke om stipend fra Lånekassen før i mai det året du reiser. Studenter vil også få reisestipend fra Lånekassen avhengig av hvor de blir plassert i USA." Altså, det er litt dyrt. Men pengene skal nok helt fint ordnes^^

Ja, det blir nok første klasse. Siden avreise år er august 2011.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...