Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 men dette er jo den nye!? Dette er kaféen for alt som ikke passer inn ellers. Spotify-spørsmål kan du ta i spotify-kaféen. (som for øvrig er mye nyere enn denne. Denne er bare ny i forhold til de gamle chatte-trådene). Ser ut til at jeg må legge planen min for skolen etter ungdomskolen helt om. Hvorfor da? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 det var dette med ironi på nett.. sukk Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den eneste juicen jeg har funnet ut at jeg tåler, er ananasjuice i mindre mengder. I alle fall iblandet Malibu og isbiter, men jeg tåler ikke appelsinjuice og vodka eller appelsinjuice bar eller noen typer eplejuice e.l.Tropisk nektar går derimot ned ganske greit, merkelig nok. Det der virker noe snodig, men kanskje er det forskjeller i forhold til om juicen er laget fra konsentrat eller ikke som spiller inn, eller muligens forskjeller i forhold til pasteurisering eller frukttype. Uansett, man lage mye godsaker ved hjelp av ananasjuice også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det har du rett i. Nå er det derimot på tide å finne ut hvor vidt cheddar-dip er en brukbar erstatter for smør Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Juleavatar ja. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ser ut til at jeg må legge planen min for skolen etter ungdomskolen helt om. Hvorfor det? Tell us B! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Juleavatar ja. Litt bedre kvalitet og en fin ramme, og du får stemme fra meg. Jeg digger Ike. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jo, planen var og gå media og kommunikasjon, men noe annet fattet interessen min. Utvelskingsår, maila litt med ei som jobber i Speak. En orginasjon som hjelper med slikt;) Fortalte at det er best og velge studiespesialiserende da, en kan velge media og kommunikasjon, men det er litt vanksligere! Også kan du ikke gjøre det før andreåret. Så sannsynligvis velger jeg studiespesialiserende. Skal sende søknad om utvekslingsår etter at jeg har fått stipendet. Går i tiende nå! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Quakecry: Får du stipend på ungdomsskolen? Og har du tenkt deg på utveksling i første klasse? Det desidert vanligste er andre klasse. Jeg endte for øvrig opp med allmenn av samme grunn; Jeg ville på utveksling. Jeg har ikke sett meg tilbake, for å si det sånn. Kanskje det blir folk av deg også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da vet vi det. Cheddar dip er ikke et brukbart alternativ til smør. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Juleavatar ja. Litt bedre kvalitet og en fin ramme, og du får stemme fra meg. Jeg digger Ike. Da får du gjøre det. Og ja, Ike er awesome. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå er det derimot på tide å finne ut hvor vidt cheddar-dip er en brukbar erstatter for smør Jeg setter min lit til at det ikke er Hammina, hammina, hammina! du sikter til i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Quakecry: Får du stipend på ungdomsskolen? Og har du tenkt deg på utveksling i første klasse? Det desidert vanligste er andre klasse. Jeg endte for øvrig opp med allmenn av samme grunn; Jeg ville på utveksling. Jeg har ikke sett meg tilbake, for å si det sånn. Kanskje det blir folk av deg også Hehe. Takk for det Nei, får egentlig ikke stipend. Men som hu sa "Hei Marcus, Du vil ikke få stipend før august det året du reiser, dvs august 2011, det betyr at dere må selv legge ut for programavgiften som inkluderer flybillett t/r Oslo-USA. Du kan heller ikke søke om stipend fra Lånekassen før i mai det året du reiser. Studenter vil også få reisestipend fra Lånekassen avhengig av hvor de blir plassert i USA." Altså, det er litt dyrt. Men pengene skal nok helt fint ordnes^^ Ja, det blir nok første klasse. Siden avreise år er august 2011. Endret 3. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå er det derimot på tide å finne ut hvor vidt cheddar-dip er en brukbar erstatter for smør Jeg setter min lit til at det ikke er Hammina, hammina, hammina! du sikter til i dette tilfellet? Du har rett i at det ikke er det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ehh. Du går i 10. klasse nå. Det betyr at hvis du reiser i august 2011, så har du nettopp begynt i VGII, eller andre klasse. For øvrig så må du søke deg til utveksling før du søker om stipend. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har stått opp på feil ben i dag? Satt begge beina i gulvet samtidig i morges. Hva med deg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ahh Min feil da Jeg forveksla bare år^^ xD:P Da blir det andre^^ Jeg veit jeg må søke om utveksling først^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har stått opp på feil ben i dag? Satt begge beina i gulvet samtidig i morges. Hva med deg? Snakket om Mikkel jeg Men jeg satt begge beina i gulvet samtidig jeg og, tror jeg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tror henda kom før beina i dag.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I dag må jeg få vaska klær altså. Har ikke godt av å bare sitte her og trykke f5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg