Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Med en vanskelighetsgrad på tre (av fem) stjerner har den graden Unbelievable. Yeah, unbelievable hard >< Ja, det er helt komplett umulig. Sambo fatta ingenting da jeg viste ham den. Hadde jeg ikke syntes den var vanskelig, hadde jeg heller ikke spamma her om den. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gi oss et par bilder da Sjur, så har vi kanskje en sjangse til og hjelpe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dere har da fått et alt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Men det vises ikke godt nok Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hva heter denne og hvordan i helvete løser jeg den? :| Den heter "Mini Loops". Se vedlagt PDF for løsning. edit: fargoth, takk for oppklaringen. Da vet jeg at jeg har melkeproteinintoleranse Du som har en lege til mor (?) og greier burde jo kunne få en profesjonell og god evaluering om det er slik at du ikke tåler melk? Håper du hadde vett nok til å synge originalen i det minste Selvsagt, det kommer frem av vedlagte snapback.mini_loops.pdf Endret 3. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For faen, hva er det med jenter å dumpe folk på sms, evt. telefon? Det er 2. (!) gang det skjer nå. Jeg er ikke så skummel? Kan da ta det personlig... Du velger deg feil type jenter, mann. Feige fitter, unnskyld uttrykket. God morgen, forresten! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 fargoth, nok en gang. Takk. Du er en livredder. En mor og en far faktisk, men dette ble påvist etter at jeg flytta hjemmefra. Samtidig dukka min allergi mot juice opp. Noe som var på tide sånn sett, har alltid virka så rart at jeg kunne drikke juice, men ikke spise frukt. Life sucks for allergikere Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, veit Er alergisk mot en type pennecilin, da får jeg vondt i magen :'( Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jalsbergreklame med sensur på tv-en... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er kaldt ute. Det positive er at jeg har varm kakao og Avenged Sevenfold. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Bah. Jeg føler meg dum. Jeg klarer fortsatt ikke å løse den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Bah. Jeg føler meg dum. Jeg klarer fortsatt ikke å løse den. Du er dum. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 En mor og en far faktisk (...)Nå ble jeg litt nyskjerrig. Har de noen spesialiteter? Hva driver de med? (...) men dette ble påvist etter at jeg flytta hjemmefra. Samtidig dukka min allergi mot juice opp. Noe som var på tide sånn sett, har alltid virka så rart at jeg kunne drikke juice, men ikke spise frukt.Life sucks for allergikere Du har vel bjørkpollenallergi også da kan jeg tenke meg? Hvor ille reagerer du på frukt og juice, og gjelder det bare visse typer? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mamma er allmennpraktiker, og pappa var allmennpraktiker med litt psykologi på si og er nå fylkeslege i Sør-Trøndelag, men har planer om å ta et friår neste år for å dra til Berkely for å studere folkehelse et eller annet. Jepp, og gresspollen, blomsterpollen, burot, diverse nøtter etc. De fleste juicesorter reagerer jeg med gass i magen og diaré, frukt reagerer jeg med utslett, opphovning o.l. og det kan bli ganske ille. Den eneste juicen jeg har funnet ut at jeg tåler, er ananasjuice i mindre mengder. I alle fall iblandet Malibu og isbiter, men jeg tåler ikke appelsinjuice og vodka eller appelsinjuice bar eller noen typer eplejuice e.l. Tropisk nektar går derimot ned ganske greit, merkelig nok. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Virker slik, ja Det var lenge siden Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, veit Er alergisk mot en type pennecilin, da får jeg vondt i magen :'( alle blir vel gærne i magen av antibiotika? Kjent fakta det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Er det nytt at man kan laste ned (betale) sanger på spotify? Endret 3. desember 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det nytt at man kan laste ned (betale) sanger på spotify? Feil café Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 men dette er jo den nye!? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ser ut til at jeg må legge planen min for skolen etter ungdomskolen helt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg