Senyor de la guerra Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har stått opp på feil ben i dag? Japps, slitsomt med eksamenslesing nå. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har stått opp på feil ben i dag? naaai! Men jeg må drite om det har noe å si... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Der var årets første og nest siste tentamen overstått. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Denne sangen er helt for jævlig feeeet... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå har jeg spist opp kaka og jeg har drikki mjælk. Tazte priv me uncle was a doctor, more presise he was a surgeon he said, you're eleven years old now, boy too old to be a virgin so, he ripped all clothes off and put us in possition 69, were i was suppose to lick his dick and he take me from behind but me uncle couldn't get into me because me ass was a bit too tight then he used his surgeon knives and cut a big hole in me and it was quiet alright but i was a small boy and me uncle was a big man and so it became a bit groose cause his penis went straight thru me and came right out of me nose Satt å hørte på den igår xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Forresten, er det noen som vet om jeg må betale toll på pakke fra t-shirt hell hvis de sender den som gave? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Samebror: Melkeallergi / laktoseintoleranse er akkurat det samme. De tåler ikke det som inneholder laktosesukker. Selvfølgelig varierer det fra person til person hvor mye som må til for å skape reaksjoner, men i ekstreme tilfeller holder det med f.eks laktosen i trekket på en typisk tablett.Det er en vesentlig forskjell mellom laktoserintolleranse og melkeallergi. Laktoseintolleranse betegner en redusert evne til å fordøye melkesukkerarten laktose på grunn av lave mengder av enzymet laktase i tynntarmen. I prinsippet fører ikke laktoseintolleranse til noen alvorlige plager og i de fleste tilfeller vil personen med laktoseintolleranse måtte innta større mengder laktose (10+ gram, rundt et glass melk, noe mer for yoghurt og ost m.m) for å oppleve symptomer, men som du sier er dette selvsagt variabelt og sterkt avhengig av laktasenivå i tarmen og øvrig tarmfunksjon. Vanlige symptomer er forbigående luftveisplager og diare etter inntak av laktoseholdige produkter. Melkeallergi er til forskjell en matallergi med de forutsetningene det medfører. Melkeallergikere opplever en immunologisk reaksjon på et eller flere typer melkeprotein som følge av et overømfintlig immunsystem. Immunsystemet reagerer på melkeprotein og danner antistoffer for å nøytralisere antigenet noe som kan gi enten akutte symptomer eller senreagerende symptomer. Opplevde symptomer er veldig variabelt og det er også forskjeller mellom voksne, barn og spedbarn. Grovt sett kan man si at symptombildet vil variere avhengig av om kroppen reagerer ved å produsere allergiantistoffer, ved å aktivere betennelsesceller eller ved en kombinasjon av de to. Når kroppen utskiller mediatorer slik som histamin kan det gi symptomer som diare, oppkast og magesmerter samt hudplager slik som utslett, elveblest, eksem m.m. Som ved alle former for atopisk allergi er det en liten (men ikke neglisjerbar) fare for anafylaktisk sjokk, til forskjell fra laktoseintolleranse som vanligvis er relativt harmløst. En person med bekreftet melkeallergi må i praksis unngå alle produkter som inneholder melkeprotein på grunn av faren for alvorlige allergiske reaksjoner. Laktoseintollerante trenger som oftest bare å unngå de største kildene til laktose og kan derfor i langt større grad ha en normal kost. Det finnes forøvrig også noe som kalles melkeproteinintoleranse, som brukes som en samlebetegnelse for dem som opplever å ikke tåle melk men som heller ikke har noen påviselig allergi mot melkeprotein eller problemer med laktasenivået. Endret 3. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Denne sangen er helt for jævlig feeeet...*youtube* Den er faktisk det! PS: Skrive feil i din signatur Det heter: uttales ikke utalles. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hva heter denne og hvordan i helvete løser jeg den? :| Denne sangen er helt for jævlig Rød, blå, et fett. Py var helt jævlig uansett edit: fargoth, takk for oppklaringen. Da vet jeg at jeg har melkeproteinintoleranse Endret 3. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha:P Skal rette det straks^^ Wohooo Nytt medal of honor kommer ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 "Skrive feil"?... Brygger på nok en forkjølelse jeg nå merker jeg. Lite teit. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.gamereactor.no/nyheter/119251/N...Medal+of+Honor/ :D:D:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen hjelp meg med gaven min Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tror du vi kan løse den ved hjelp av et bilde ? Nei, du kan klare det selv du! Ikke vær så lat Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Denne sangen er helt for jævlig feeeet... Hva i helv.. ...countrryyyh rooooooaads....take me hooooomeh... to the plaaace.. i beloooong.. WEST VIRGINIA MOUNTAIN MOMMA.. take me hoooome.. country roads Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Håper du hadde vett nok til å synge originalen i det minste Tror du vi kan løse den ved hjelp av et bilde ? Nei, du kan klare det selv du! Ikke vær så lat Jeg har sitti i to timer og prøvd nå. Jævla pentangle-lignende-fittefaen >< Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Så det er virkelig så jævla vanskelig Hva er det den går ut på ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fjerne den midterste ringen afaik. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Og dette er helt komplett umulig i dine øyne nå : P? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg