Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fordi jeg følte for det :o

Iz good, ya?

Oki.

Iz good, ya? Negative!

nå fikk jeg bare lyst til å spille CS :/

*facedesk* Jeg er trøtt, tåler ikke kaffe, og er på energidrikk detox. Bah, vurderer Urge sin sak nå... :/

edit: da ble det Urge Intense ja :p huff

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samebror: Melkeallergi / laktoseintoleranse er akkurat det samme. De tåler ikke det som inneholder laktosesukker. Selvfølgelig varierer det fra person til person hvor mye som må til for å skape reaksjoner, men i ekstreme tilfeller holder det med f.eks laktosen i trekket på en typisk tablett.

Lenke til kommentar
Samebror: Melkeallergi / laktoseintoleranse er akkurat det samme. De tåler ikke det som inneholder laktosesukker. Selvfølgelig varierer det fra person til person hvor mye som må til for å skape reaksjoner, men i ekstreme tilfeller holder det med f.eks laktosen i trekket på en typisk tablett.

Ikke enig med deg der.

Jeg har melkeallergi, mens farmor og minstesøss har laktoseintoleranse.

Lenke til kommentar
Serveradmin in nød: hva skal jeg finne på :ph34r:?

Gi f i skolen, kom bort hit og la oss stikke på polet :D

Jeg må sjekke om de har applejack, samt sjekke prisene på vanlig brandy, vermouth og diverse.

no can do :p du har godt av litt friskluft sjur! Kan ikke noen hacke nettet mitt slik at det blir litt action her da?

Lenke til kommentar
Det jeg husker best fra Den gyldne hale er at Melvin Tix var med. (Husker ikke om han skriver Tix eller Tiks).

Jeg synes Julefergå var strålende, men de fleste synes det ble et dumt forsøk på å overgå The julekalender slik jeg fikk med meg.

Sesams stasjon var forøvrig elendig.

Tix tror jeg det er.

Ja, jeg digga det selv :)

Sesam var greit nok det, men ikke da de adda fugler og det blå Alfa-lignende monsteret.

Likte best de tegnefilmene og sånt de viste jeg :p

Ja ja, nå ser jeg The Julekalender ^^

"It's a tramporgel :D"

Alfa var jo den gukle skapningen. Den digre blå var Max Mekker. Så på det iblant, men jeg mistet ganske fort interessen. Synes fort det ble et kjedelig program.

The julekalender må ses på hvert år. :D Har det både på VHS og DVD. Er den om orgelet ynglingsreplikken din?

Lenke til kommentar
Ja, men Max Mekker adopterte et egg som det kom ut en blå, Alfa-lignende skapning fra i de senere år. Helt horribelt :p

Har det også på VHS og DVD, samt på kassett og CD :D

Det er ikke min yndlingsreplikk, det blir vanskelig å velge en favoritt blant så mange bra :)

Den var ikke blå ;) Den var faktisk rød :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg spist opp kaka og jeg har drikki mjælk.

Tazte priv :lol:

me uncle was a doctor,

more presise he was a surgeon

he said, you're eleven years old now, boy

too old to be a virgin

so, he ripped all clothes off

and put us in possition 69,

were i was suppose to lick his dick

and he take me from behind

but me uncle couldn't get into me

because me ass was a bit too tight

then he used his surgeon knives