Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Huff. 80 sider/to kapitler igjen. 2 timer igjen til jeg må komme meg ivei.

Det er ren idioti å ikke åpne læreboken før to dager før eksamen. Menmen, om noen få timer er stresset over og jeg vet jeg står med glans.

Er mer usikker på morgendagens matteeksamen. En kveld på å repetere og gjøre tidligere eksamenssett er en umulighet, så det blir vel mest å se over ting og håpe at alt ikke går til helvette :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er mer usikker på morgendagens matteeksamen. En kveld på å repetere og gjøre tidligere eksamenssett er en umulighet, så det blir vel mest å se over ting og håpe at alt ikke går til helvette :p

Ikke bare jeg som er sent ute med å lese til matteeksamen altså :p Eksamen i dag, og begynte å lese på tirsdag... Går nok rett til helvete for min del i dag. Tror nesten jeg satser mer på eksamen til våren..

Lenke til kommentar

Vel, jeg har jo fulgt øvingsopplegget, og fikk såpass til karakter på midtsemesterprøven at jeg må klare hele 29% rett for å stå, så helt uforberedt er jeg ikke når det gjelder matteeksamen.

Konseptet matteeksamen er ikke helt nytt for meg; kom opp i matte i 10-ende, GK og VK2 + 1 matteeksamen i universitetsmatte.

Lineær algebra er litt snedig på et vis; mye enkel matte satt sammen av litt vanskeligere systemer. Husker man systemet og klarer å gjennomføre mellomregningene uten skrivefeil på kalkulatoren eller papiret så går det greit.

Lenke til kommentar

Norsktentamen snart, nesten så jeg gleder meg. Har orangina og mini oreos :innocent: Pluss at vi får lov til å høre på musikk samtidig :D

Slippper å gå til skolen til og med, flott :fun:

Edit: Rettet opp noen rare skriveleifer.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Glemte å si det istad; Men Sørumsand har det mest lame systemet ever.

Ikke engang på tentamener så får vi gå tidligere.. Etter tentamen var det vanlige skoletimer til halv 4..

Har gått her siden høst, og enda ikke fått slippet tidlig EN gang..

Men nå må jeg ut å kjøre. Kommer tilbake for å spamme DNFK rundt 9 tiden.. :]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...