Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Huff. 80 sider/to kapitler igjen. 2 timer igjen til jeg må komme meg ivei. Det er ren idioti å ikke åpne læreboken før to dager før eksamen. Menmen, om noen få timer er stresset over og jeg vet jeg står med glans. Er mer usikker på morgendagens matteeksamen. En kveld på å repetere og gjøre tidligere eksamenssett er en umulighet, så det blir vel mest å se over ting og håpe at alt ikke går til helvette Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er mer usikker på morgendagens matteeksamen. En kveld på å repetere og gjøre tidligere eksamenssett er en umulighet, så det blir vel mest å se over ting og håpe at alt ikke går til helvette Ikke bare jeg som er sent ute med å lese til matteeksamen altså Eksamen i dag, og begynte å lese på tirsdag... Går nok rett til helvete for min del i dag. Tror nesten jeg satser mer på eksamen til våren.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vel, jeg har jo fulgt øvingsopplegget, og fikk såpass til karakter på midtsemesterprøven at jeg må klare hele 29% rett for å stå, så helt uforberedt er jeg ikke når det gjelder matteeksamen. Konseptet matteeksamen er ikke helt nytt for meg; kom opp i matte i 10-ende, GK og VK2 + 1 matteeksamen i universitetsmatte. Lineær algebra er litt snedig på et vis; mye enkel matte satt sammen av litt vanskeligere systemer. Husker man systemet og klarer å gjennomføre mellomregningene uten skrivefeil på kalkulatoren eller papiret så går det greit. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har ikke hatt matte siden før sommern jeg nå. Kom opp i matte skriftlig vg3. Skjønte ikke diff.ligninger da, og jeg skjønner det enda mindre nå, så hvordan dette skal gå vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eksamen om to timer. Fml. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Rawr digger denne sangen http://open.spotify.com/track/6XEysbcEkaYEPo6BgEPkMI God morgen forresten :]]] Deilig å kjøre moped opp til bussen i -10C.. I fart så blir det fort rundt -20C Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM!! Like god tid idag og Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eksamen om to timer. Fml. Eksamen i? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Norsktentamen snart, nesten så jeg gleder meg. Har orangina og mini oreos Pluss at vi får lov til å høre på musikk samtidig Slippper å gå til skolen til og med, flott Edit: Rettet opp noen rare skriveleifer. Endret 3. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kan ikke leife når du har Norsk tentamen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Glemte å si det istad; Men Sørumsand har det mest lame systemet ever. Ikke engang på tentamener så får vi gå tidligere.. Etter tentamen var det vanlige skoletimer til halv 4.. Har gått her siden høst, og enda ikke fått slippet tidlig EN gang.. Men nå må jeg ut å kjøre. Kommer tilbake for å spamme DNFK rundt 9 tiden.. :] Endret 3. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 35 sider igjen. Et kapittel. Satser på å komme meg ivei til eksamenslokalet før jeg fortsetter lesingen nå. Småtrøtt er jeg, men det går... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da var det morgen igjen... Idag føler jeg virkelig ikke for å dra på skolen. Men får vel dra meg utover snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eksamen i? IKT og Bransje. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dag #2 uten red bull... So far so good. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 God Morgen en da en prøve dag^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 God Morgen en da en prøve dag^^ Ën hva for noe ? O_o Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) En da en prøve dag Endret 3. desember 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg