j-- Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Zeromac: Hun er vel feig, da? ---- http://cgi.ebay.co.uk/PLAYSTATION-1-PS1-DT...=item35a521357f Noen som vil kjøpe denne til meg? :love: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det jeg husker best fra Den gyldne hale er at Melvin Tix var med. (Husker ikke om han skriver Tix eller Tiks). Jeg synes Julefergå var strålende, men de fleste synes det ble et dumt forsøk på å overgå The julekalender slik jeg fikk med meg. Sesams stasjon var forøvrig elendig. Tix tror jeg det er. Ja, jeg digga det selv Sesam var greit nok det, men ikke da de adda fugler og det blå Alfa-lignende monsteret. Likte best de tegnefilmene og sånt de viste jeg Ja ja, nå ser jeg The Julekalender ^^ "It's a tramporgel " Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hmm. 50 sider og 49 min med søvn. Jaja, jeg har kommet litt videre, bare 170 sider igjen nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ta deg et par øl og sett på noe køntri så skal du se resten går som en drøm. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har ikke øl :| Og Whiskyflasken står hjemme... Men øl blir det når eksamen er overstått. Må jo ha noe for å gjøre det litt mindre uutholdelig å gå rett fra eksamen til pugging til neste eksamen, neste dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fysj da. Alkohol må man alltid ha tilgjengelig i slike krisetilfeller. Eller bare når man ikke har lyst til å gå og legge seg (som i mitt tilfelle). Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Når jeg tenker meg om så er det jo sånn at jeg skal kjøre bil til eksamenslokalet også, så cola light får holde gjennom natten (Eksamenslokale med gratis parkeringsplasser er kos. Slår virkelig det å stresse med buss, bytte buss osv.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Woo! Vazelina Bilopphøggers! På ei ferje over Mjøsa kan det skje så mye rart, har vi erfart *synge for seg selv* Nå har jeg vært ei uke uten sigaretter. Stolt av meg selv, men merker at jeg savner det når jeg er våken på denne tiden av døgnet og det er sne ute. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sliter som faen med å holde meg uten røyken nå selv. Hodekjøret blir bare helt sinnsykt. Lurer på om jeg skal ta en informert beslutning om å sprekke i morra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det hadde vært så fristende, men jeg skal holde til jeg har fått stipend og har råd til å kjøpe røyk igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Man klarer alltid å skrape sammen noe om man absolutt må. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Heh. Visste ikke at Long Island Iced Tea er videreutviklet fra originalversjonen som visstnok bestod av vodka med en skvett cola i Oh well, nå må jeg kjøpe gin og crème de menthe, lage sukkerlake og kjøpe cola og sitroner, så blir det Long Island Iced Tea til jul =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aner du forresten hvilke serier som går i natt US-tid? Lurer på om jeg skal vente litt og se om det er noe jeg skal sette til nedlasting før jeg køyer eller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aner ikke. Følger ikke med på sånt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei, da så. Er ikke noe interresant ute på torrentbytes enda så jeg får vel bare dra meg inn i senga. Skal liksom opp om tre timer for å få dama på skolen. Heldigvis kan jeg legge meg etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 He he, jeg trenger heldigvis ikke stå opp før 12 =D Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Da var prosjekt soving oppgitt. Matteeksamen klokka 09.00, og jeg klarer selvfølgelig ikke sove lenger enn til litt over halv 3... Har ligget i nærmere to timer å prøvd nå før jeg kapitulerte Endret 3. desember 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da var prosjekt soving oppgitt. Matteeksamen klokka 09.00, og jeg klarer selvfølgelig ikke sove lenger enn til litt over halv 3... Har ligget i nærmere to timer å prøvd nå før jeg kapitulerte Hva skal du opp i? Selv skal jeg opp i S2 om noen timer. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er nok R2 for min del Var råhappy når jeg sto i faget i vår, også kom jeg søren meg opp i skriftlig som gikk rett i dass... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Crap, for syk til å dra på jobb i dag. Oh well, jeg får sende melding til sjefen og så legge meg igjen, kan enda sove et par timer til før jeg risikerer å ødelegge døgnrytmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg