Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Joda, greit nok; men jeg ligger litt bak normal studieprogresjon, og da er det dyrt å stryke Klarer 40-60 sider i timen, bør jo klare å pløye gjenom resten før jeg blir for trøtt... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Slik at du kan sove deg gjennom eksamen? Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hmm, jeg bør lære mer om kroppens næringsopptak. Enig Jann - Ove. Hehe. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Neeeida, telefonvekking funker. Skal ikke mange timene til med søvn heller. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sov 2 timer i ettermiddag, og er overhodet ikke trøtt. Lese mer matte, eller surfe? Glem det, det blir surfing uansett Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tippekupongeksamen er litt gøy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg elsker å bli oppringt av drita og gråtende 19 år gamle jenter! Ang. eksamen har jeg funnet ut at jeg står på de jeg ikke har lest på, og stryker på de jeg har lest på Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Tippekupongeksamen er litt gøy Helt til sensuren kommer. Da er det ikke fullt så gøy Endret 3. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hmm ... Jeg begynner å bli litt sulten. Irriterende at jeg ikke blir det før kompisen min har lagt seg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorfor er det irriterende? Nå får du jo maten for deg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fordi om jeg lager mat, så vekker jeg ham. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Blir det så mye bråk av litt matlaging? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Stort sett, ja. Må vaske opp fat og bestikk først Oh well. Fuck that. http://www.brazzbrothers.com/JulefergeDVD.htm *vil ha* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vask opp og få deg litt mat du. Mat må man ha og han sovner vel igjen. Julefergå er genial, men det står jo at den er klippet ned til en kortere versjon. har du sett The wolfman enda? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei faen, det har jeg ikke. Kan se den i kveld. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Stort sett, ja. Må vaske opp fat og bestikk først Oh well. Fuck that. http://www.brazzbrothers.com/JulefergeDVD.htm *vil ha* haha, den husker jeg ja. SVELA som ble blanda med noe såpe greier. Rart at ikke tv2 har sendt det der i reprise noen ganger da.. Kanskje det var for ræva Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Natt 2 av LekseLAN 2009 the Matematikk S2 experience er i gang. 15:00 i dag etter eksamen sover jeg, lenge! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Stort sett, ja. Må vaske opp fat og bestikk først Oh well. Fuck that. http://www.brazzbrothers.com/JulefergeDVD.htm *vil ha* haha, den husker jeg ja. SVELA som ble blanda med noe såpe greier. Rart at ikke tv2 har sendt det der i reprise noen ganger da.. Kanskje det var for ræva Innbiller meg det gikk i reprise en gang. Savner for øvrig Vertshuset Den Gyldne Hane som gikk på NRK. Med alle de døve folka. Så var det noe med ei krystallkule i resepsjonen som de reiste rundt med elns. Noen av folka derifra hadde en cameo i Sesam Stasjon ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det jeg husker best fra Den gyldne hale er at Melvin Tix var med. (Husker ikke om han skriver Tix eller Tiks). Jeg synes Julefergå var strålende, men de fleste synes det ble et dumt forsøk på å overgå The julekalender slik jeg fikk med meg. Sesams stasjon var forøvrig elendig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For faen, hva er det med jenter å dumpe folk på sms, evt. telefon? Det er 2. (!) gang det skjer nå. Jeg er ikke så skummel? Kan da ta det personlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg