Eirik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) TakkTakk. Det trengs @ HerrBrun Endret 2. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Penis Trygve: Jeg vil være deg. Jo, ja. Jævlig lang vinterferie hvertfall. Har det vært noe spennende på tv i dag? Tja. TV-shop. Så futurama, family guy osv på gullrekka.. men siden jeg så like mye tv i går hadde jeg allerede sett det som gikk i reprise. >.< Men det stod mellom det og Days of our lives, så valget var enkelt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Glimti, helt ærlig, ja jeg liker mine lærere. Føler du noen ganger at du skiller deg ut? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 All kunst kan jo annses som surrealistisk. Det kommer faktisk bare ann på hva man liker og hva man ikke ,liker samt hvordan man tolker det. Hvordan kan all kunst ansees som surrealistisk? Hvorvidt kunst er surrealistisk eller ikke har jo ingenting med hvorvidt du liker det eller ikke å gjøre! Gi en eksakt deffinisjon på hva som er surrealistisk og hva som ikke er det. At det er vanskelig å gi en eksakt definisjon på hva som er surrealistisk og hva som ikke er det, betyr ikke at all kunst kan ansees som surrealistisk. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er utsolgt for sjokoladekalendere her og jeg har ingen Aldri om jeg kjøper en slik en til 200 kr. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja-a, deilig vær. Kjølig og godt. I morgen skal jeg sette meg på en kafé og søke etter jobber hele veien fra Enebakk til Trondheim. Satser på å finne en grei bolig også. Jeg tror kanskje jeg flytter til Ski. Her er det bikkjekaldt. Sånn jeg-tror-beina-mine-og nesa-faller-av-kaldt. Uu, lykke til! Nå legger jeg meg, sov godt når du etterhvert kryper til køys. Natta, kaféen! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jæ, har vært rundt minus 7-10 i området her. Sov godt med deg, blir ikke så veeeldig lenge til jeg finner halmbingen heller veit jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er utsolgt for sjokoladekalendere her og jeg har ingen Aldri om jeg kjøper en slik en til 200 kr. Du burde kjøpe kindereggkalenderen, for happy hippos er awesome Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er utsolgt for sjokoladekalendere her og jeg har ingen Aldri om jeg kjøper en slik en til 200 kr. Jeg fikk helt uventet en Pondus kalender igår! Mamma Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har det vært noe spennende på tv i dag? Tja. TV-shop. Så futurama, family guy osv på gullrekka.. men siden jeg så like mye tv i går hadde jeg allerede sett det som gikk i reprise. >.< Men det stod mellom det og Days of our lives, så valget var enkelt. Høres ikke særlig spennende ut, men sånn er jo folk forskjellige. jeg har hengt i byen, på forumet, på facebook og i badekaret. Ble iallefall varriasjon. All kunst kan jo annses som surrealistisk. Det kommer faktisk bare ann på hva man liker og hva man ikke ,liker samt hvordan man tolker det. Hvordan kan all kunst ansees som surrealistisk? Hvorvidt kunst er surrealistisk eller ikke har jo ingenting med hvorvidt du liker det eller ikke å gjøre! Gi en eksakt deffinisjon på hva som er surrealistisk og hva som ikke er det. At det er vanskelig å gi en eksakt definisjon på hva som er surrealistisk og hva som ikke er det, betyr ikke at all kunst kan ansees som surrealistisk. Smak og behag. Det varrierer også svært mye hva som er å annse som kunst. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 yay for at jeg er lys våken nå, men har vært trøtt i omtrent hele dag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke noe galt i å være B-menneske. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 burde jo sove nå da, så jeg overlever morradagen. blir å høre på misjonen nå Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Om du først har vært trøtt så burde det da gå greit å sovne om du legger deg. Ellers så burde du begynne å bruke melatonin. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg føler jeg burde legge meeg, og ikke åpne FF for å hilse på i DNFK Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 prøvd å sove i tre kvarter akkurat nå, men vanligvis så får jeg sovna. no piller o.l gidder jeg ikke gå på Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Irriterende den første stunden man ikke får sove ja men det går etterhvert. Det har jeg erfaring med. Melatonin er et stoff som finnes i kroppen og som gjør at du blir søvnig så det eneste du gjør med melatonintabletter er å øke dette stoffet i kroppen. men nå når jeg tenker meg om så er det vel ikke å få kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Faen. Hvorfor åpnet jeg ikke læreboken tidligere? 8 timer og 36 min til eksamen. Enda 210 sider igjen. :wallbash: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En gang jeg hadde eksamen leste jeg ingen ting og la meg kl. 04.00 kvelden før. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Rart hvor vanskelig det er å legge seg når man ser på tv for første gang på 5 måneder. Skal ikke se bort fra at jeg ligger på sofaen i natt altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg