Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
All kunst kan jo annses som surrealistisk. Det kommer faktisk bare ann på hva man liker og hva man ikke ,liker samt hvordan man tolker det.

Hvordan kan all kunst ansees som surrealistisk? Hvorvidt kunst er surrealistisk eller ikke har jo ingenting med hvorvidt du liker det eller ikke å gjøre!

Gi en eksakt deffinisjon på hva som er surrealistisk og hva som ikke er det.

At det er vanskelig å gi en eksakt definisjon på hva som er surrealistisk og hva som ikke er det, betyr ikke at all kunst kan ansees som surrealistisk.

Lenke til kommentar
Ja-a, deilig vær. Kjølig og godt.

I morgen skal jeg sette meg på en kafé og søke etter jobber hele veien fra Enebakk til Trondheim. Satser på å finne en grei bolig også.

Jeg tror kanskje jeg flytter til Ski. Her er det bikkjekaldt. Sånn jeg-tror-beina-mine-og nesa-faller-av-kaldt.

Uu, lykke til! Nå legger jeg meg, sov godt når du etterhvert kryper til køys.

Natta, kaféen!

Lenke til kommentar
Har det vært noe spennende på tv i dag?

Tja. TV-shop. Så futurama, family guy osv på gullrekka.. men siden jeg så like mye tv i går hadde jeg allerede sett det som gikk i reprise. >.<

Men det stod mellom det og Days of our lives, så valget var enkelt.

Høres ikke særlig spennende ut, men sånn er jo folk forskjellige. jeg har hengt i byen, på forumet, på facebook og i badekaret.

Ble iallefall varriasjon.

All kunst kan jo annses som surrealistisk. Det kommer faktisk bare ann på hva man liker og hva man ikke ,liker samt hvordan man tolker det.

Hvordan kan all kunst ansees som surrealistisk? Hvorvidt kunst er surrealistisk eller ikke har jo ingenting med hvorvidt du liker det eller ikke å gjøre!

Gi en eksakt deffinisjon på hva som er surrealistisk og hva som ikke er det.

At det er vanskelig å gi en eksakt definisjon på hva som er surrealistisk og hva som ikke er det, betyr ikke at all kunst kan ansees som surrealistisk.

Smak og behag. Det varrierer også svært mye hva som er å annse som kunst.

Lenke til kommentar

Irriterende den første stunden man ikke får sove ja men det går etterhvert. Det har jeg erfaring med. :yes: Melatonin er et stoff som finnes i kroppen og som gjør at du blir søvnig så det eneste du gjør med melatonintabletter er å øke dette stoffet i kroppen. men nå når jeg tenker meg om så er det vel ikke å få kjøpt i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...