Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ås ja, jeg tar bussen gjennom det hølet hver dag på vei til jobb.. HEy! Ikke snakk stygt om plassen jeg skal flytte til =( En kan si hva en vil om Ås sentrum, men pent er det ikke.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En kan si hva en vil om Ås sentrum, men pent er det ikke..Det gjelder mora di også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En kan si hva en vil om Ås sentrum, men pent er det ikke..Det gjelder mora di også. Nydelig svart L4r5! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gått et år på skole i Ås jeg også gitt. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En kan si hva en vil om Ås sentrum, men pent er det ikke..Nei,er nok ikke det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Akershus er uansett oppskrytt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Akershus er uansett oppskrytt. Du er oppskrytt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Akershus er uansett oppskrytt. Du er oppskrytt. (akershus er nok kanskje oppskrytt, men vesterålen er ikke det <3) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Mødrene deres er oppskrytt. MATLAB er oppskrytt. Bløh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det er fordi ingen skryter av vesterålen /bitchmode Endret 2. desember 2009 av clvn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er fordi ingen skryter av vesterålen, that is Er det noen som skryter av akershus egentlig? *danse* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg vil til Ås Vel, landbrukshøyskolen der i alle fall. Finne igjen alle de heite jentene som stakk fra Steinkjer, og en latvier jeg åt pepperoni med på årets Storåsfestival Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 *danse* Åfyfaen den var crappy. Jeg skal aldri vurdere å kjøpe noe fra Soad igjen, kun pga den sangen. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 TantheMan : Jeg er 25 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gøy. Nå fikk jeg plutselig vondt i store deler av ryggen. Intensiv eksamenspugging er ikke sunt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 *danse*Åfyfaen den var crappy. Jeg skal aldri vurdere å kjøpe noe fra Soad igjen, kun pga den sangen.Jeg syns den er fantastisk jeg Se filmen hos Youtube *danse videre* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) *danse videre* Begynner å komme seg, med "Steal" er i mine øyne skiva de virkelig begynte å tape seg. De to etter har et par gode låter hver, noe som er horribelt dårlig mtp hvor gode de to første skivene var. De har utvikla seg til å bli happytard"metall" i stede for god prog. Dette er slik jeg vil huske System: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Its still real to me damnit! edit: Så til noe annet og mye bedre Se filmen hos Youtube Endret 2. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Faen, jeg virkelig hater virus... Skjønner ikke det der hva tjener de som lager virus noe egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg