Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Disney er dyrt :| Og urimelige. Jævlene skal ha $50 i frakt for en film fra USA til Norge :| Så da er jeg glad jeg fant filmen på Amazon, siden jeg ikke fant den på Play eller andre steder Dog, de bør faen meg få utgitt Song of the South på DVD >< Sånn sett burde Rock a Doodle komme på DVD med norsk tale også -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hater å være så syk at jeg ikke orker særlig mye, men likevel er frisk nok til å dra på jobb.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hater å være så syk at jeg ikke orker særlig mye, men likevel er frisk nok til å dra på jobb.. Dusj før du legger deg og sov uten dyne med vinduet oppe, da slipper du nok jobben i morgen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hater å være så syk at jeg ikke orker særlig mye, men likevel er frisk nok til å dra på jobb.. Er værste type syk det. Omtrent som i dag da jeg fikk allergi-ting da jeg plutselig oppdaget at en av støvsugerene hadde sånn blåsefunksjon og tenkte jeg kunne prøve den imellom en radiator og se om jeg fikk bort litt støv...joda, det forsvant men det resulterte i at jeg fikk allergiplager ifra en annen verden. Neste gang skal det gjøres med munnbinn og brillerpå! Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) kk Endret 2. mars 2010 av nilsnilspils Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 "Jeg har ikke penger idag, så fuck deg..Jevla fitte" - Hahahahahahhaha Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 "Jeg har ikke penger idag, så fuck deg..Jevla fitte" - Hahahahahahhaha random.org Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Snus, cola og David Bowie. Fuck lunch Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 "Jeg har ikke penger idag, så fuck deg..Jevla fitte" - Hahahahahahhaha HAHAHAHA! Så jæææævlig morsomt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) "Jeg har ikke penger idag, så fuck deg..Jevla fitte" - Hahahahahahhaha random.org Er fra del 2 av en brannman sam dub på youtube. Den er så morsom den dubben at jeg fikk tårer! Endret 2. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hater å være så syk at jeg ikke orker særlig mye, men likevel er frisk nok til å dra på jobb.. Er værste type syk det. Omtrent som i dag da jeg fikk allergi-ting da jeg plutselig oppdaget at en av støvsugerene hadde sånn blåsefunksjon og tenkte jeg kunne prøve den imellom en radiator og se om jeg fikk bort litt støv...joda, det forsvant men det resulterte i at jeg fikk allergiplager ifra en annen verden. Neste gang skal det gjøres med munnbinn og brillerpå! Enten kan jeg være helt frisk, da liker jeg å være på jobb, eller så kan jeg være skikkelig syk, det er også helt ok. Da kan en i det verste fall dope seg helt vekk på smertestillende, og sove lenge. Er bare utrolig irriterende å være akkurat frisk nok til å være på jobb, da blir jobben et jævla pes også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Way, gratis miljøvenlig musematte fra Dropzone Endret 2. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kaldt og godt i Ås Endelig! Jepp, -6,5 her. Hvor gammel er du? Det kan hende jeg vet hvem du er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ås ja, jeg tar bussen gjennom det hølet hver dag på vei til jobb.. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hvis du tar bussen gjennom Ås regner jeg med at bare har sett sentrum? Der er det ikke fint, nei. Bedre litt lenger ute. Endret 2. desember 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gikk et år på Ås vgs. Det holdt for meg. Men du har rett, det er penere og bedre når en kommer seg noen steinkast fra sentrum. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Donald duck ringer julen inn! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ås ja, jeg tar bussen gjennom det hølet hver dag på vei til jobb.. HEy! Ikke snakk stygt om plassen jeg skal flytte til =( Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Quak, så morsomt! Referat aint worth a shit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg