Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da er du ikke like ''kul'' som drop out'n Glimti. Aww. Men det driter jeg blankt i Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 All kunst kan jo annses som surrealistisk. Det kommer faktisk bare ann på hva man liker og hva man ikke ,liker samt hvordan man tolker det. Hvordan kan all kunst ansees som surrealistisk? Hvorvidt kunst er surrealistisk eller ikke har jo ingenting med hvorvidt du liker det eller ikke å gjøre! Enig, slik jeg ser det er surrealistisk kunst elementer som blir blandet sammen og ikke gir noen mening, men samtidig ser fint ut. Slik er bildet jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Første jeg tenker når jeg ser bildet er: Har The Pirate Bay inntatt midtøsten? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er kjedelig å være blakk. : Har minus 68,- på konto. Blir godt å få lønning på 6.000 den 5. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er kjedelig å være blakk. :< Har minus 68,- på konto. Blir godt å få lønning på 6.000 den 5. Jeg har rundt 200 spenn på konto. Jeg får penger den 14. Og jeg bor for meg selv. Har heldigvis ganske fulle matskap Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tør ikke sjekke konto, og får ikke penger før den 14. jeg heller. Har 4 bokser bønner, that's it Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har 1200,- på konto og regninger på over 15 000,- til sammen. HMMMMM! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ouch. Jeg ser for meg at julegavene til venner og kjente blir en femmer med hb fordelt på folk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gamlingene har penger på konto! Så jeg trenger ikke tenke på det! Slå den dere^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Blir ikke noe julegaver i år, gitt! Prøve det et år også. Jeg får heller ingen gaver da, så det er greit. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 gavebestanden min går nok ned nå som jeg er konfirmert men jeg er flink da, snekrer et skap til søstra mi ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Synes egentlig det er helt utrolig at jeg. I årets medlemstråden faktisk har stemmer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Foreldra mine er kjipe når det kommer til penger. De krever renter på lån -_- Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ouch.Jeg ser for meg at julegavene til venner og kjente blir en femmer med hb fordelt på folk Er jeg i julegavelista di? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ha ha, du kan bli Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Faen har to sanger igjen på Guitar Hero 1, Ozzy Osbourne - Bark to the Moon og Pantera - Cowboys from hell. Klarer det bare ikke, og uten mulighet for og gå inn i "training" tar det gørra meg lang tid og vanskelig og øve. Og jeg vil spille Freebird ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Freebird er da vel på 2ern Som jeg for øvrig vil spille. Må sjekke posten og se om jeg har fått strømadaptern enda. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er egentlig litt deilig å ha et par titusener i reserve. Da er det mulig med spontankjøp uten at man plutselig ikke får råd til mat, og man slipper å tenke seg om to ganger før man fyller full tank. Dog, nå i det siste har jeg vært nede i bare noen tusen i reserve. Mamma er flink til det å bli blakk to uker før lønningen kommer, og i en periode med oppussing har jeg lånt bort litt til henne Ser ut som om jeg kommer til å ha råd til motorsykkellappen til våren Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg trenger $1500. http://www.disneystore.com/disney/store/DS...2&langId=-1 Siden filmen aldri ser ut til å komme på DVD, trenger jeg den der i stedet! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Today i discovered, i have no life. FML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg