Shikaru Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 jeg maler rett på veggen min jeg Og det får du lov til ? øøøh... hakke spurt, men det er lett å male over igjen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Quakecry, bruke quote! Man blir rådet til å være hjemme, det er en grunn, for å ikke smitte andre. Det er bedre å være hjemme en uke og ikke smitte noen, du går glipp av undervisning, men det er bedre det, enn å smitte andre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvor mange surrealister trengs for å skru inn en lyspære? Aner ikke. Fortell. Fisk :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Lolwut? Do you want some Bakon Vodka with the lolwut? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor får jeg en ekkel følelse av å ha blitt rickrollet av den bacon-linken? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor får jeg en ekkel følelse av å ha blitt rickrollet av den bacon-linken? Er ikke noe rickroll der? Lenke til kommentar
littleboo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Heihei! Jeg kjenner Jonas, jeg er tøff Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Lolwut? Det er en aprilsnarr veit du? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fått juleavataren på plass og sitter her med julebrus og julepynt og har handlet litt julegaver. Skål med julebrus. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjøpte meg Charmed-kista (inneholder samtlige sesonger)for en time sida. Instant win?! \o/ Ganske god deal da jeg fikk den for snaue 900 spenn. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 In the immortal words of Vilhelm Lillefläsk, "Aldrig kommer att ge dig upp!" Det vil jeg kalle en subtil rickroll. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Note to self: Folk i klassen eier ikke folkeskikk, snakker i kjeften på læreren, og de eier ikke matkikk! Hvem bryr seg med hva lærere sier? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Note to self: Folk i klassen eier ikke folkeskikk, snakker i kjeften på læreren, og de eier ikke matkikk! Hvem bryr seg med hva lærere sier? Fornuftige folk som ikke er wannabe-rebeller. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Note to self: Folk i klassen eier ikke folkeskikk, snakker i kjeften på læreren, og de eier ikke matkikk! Hvem bryr seg med hva lærere sier? Jeg gjør det, læreren har mye godt å si, gode argumenter, disse kommer vanskelig fram når 15 elever snakker i kjeften på læreren. Jann-Ove, Kan kanskje være ment som "once tube bacon, never go back"? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 haha sitter her å ler meg ihjæl av Misjonen! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Natrich: Det er ikke tilfeldig. Aldrig kommer att ge dig upp never gonna give you up Legg merke til at gonna er et slang-ord sammensatt av going to. Da ser du plutselig at det er oversatt ord for ord, samtidig som ordstillingen ikke er helt korrekt på svensk. Tilfeldig? Nowai. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Note to self: Folk i klassen eier ikke folkeskikk, snakker i kjeften på læreren, og de eier ikke matkikk! Hvem bryr seg med hva lærere sier? Fornuftige folk som ikke er wannabe-rebeller. Samt de som har forstått at alt lærere sier er bullshit! Note to self: Folk i klassen eier ikke folkeskikk, snakker i kjeften på læreren, og de eier ikke matkikk! Hvem bryr seg med hva lærere sier? Jeg gjør det, læreren har mye godt å si, gode argumenter, disse kommer vanskelig fram når 15 elever snakker i kjeften på læreren. Pussige folk finnes overalt... haha sitter her å ler meg ihjæl av Misjonen! Sitte her og drikker julebrus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvite rom + fingermaling = kunst Joda, men jeg vil ha et helt hvitt og ubesudlet rom. Datasmurf: Hvis du trenger noe kunst så har jeg en del 50*75cm prints av noen bilder jeg har tatt som jeg er villig til å la gå for en rimelig penge. Takk for tilbudet, men kunstneriske fotografier kan jeg få tak i ganske lett. Det ligger i slekta, fettere og tremenninger studerer fotografering, mediekunst og dittendatt, bruker alt de eier og har på utstyr, kurs, workshops og tar rimelig bra bilder. Kunne dog tenkt meg portrettet fetteren min tok av Kristoffer Joner innramma på veggen, samt noen av Seigmen-bildene hans om jeg sku ha noen fotografier. For øyeblikket går jeg for malerier og tegninger. Kjøpte meg Charmed-kista (inneholder samtlige sesonger)for en time sida. Instant win?! \o/ Ganske god deal da jeg fikk den for snaue 900 spenn. WANT! Bytte mot juleferie? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen lærere har faktisk mye å bra og si, da er det veldig plagsomt at noen snakker i kjeften på læreren. Hvorfor er du så besatt av den tanken av at lærere snakker bullshit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg