Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Note to self: Folk i klassen eier ikke folkeskikk, snakker i kjeften på læreren, og de eier ikke matkikk!

Hvem bryr seg med hva lærere sier?

Jeg gjør det, læreren har mye godt å si, gode argumenter, disse kommer vanskelig fram når 15 elever snakker i kjeften på læreren.

Jann-Ove, Kan kanskje være ment som "once tube bacon, never go back"?

Lenke til kommentar
Note to self: Folk i klassen eier ikke folkeskikk, snakker i kjeften på læreren, og de eier ikke matkikk!

Fornuftige folk som ikke er wannabe-rebeller.

Samt de som har forstått at alt lærere sier er bullshit! ;)

Jeg gjør det, læreren har mye godt å si, gode argumenter, disse kommer vanskelig fram når 15 elever snakker i kjeften på læreren.

Pussige folk finnes overalt...

haha sitter her å ler meg ihjæl av Misjonen! :D

Sitte her og drikker julebrus.

Lenke til kommentar
Hvite rom + fingermaling = kunst

Joda, men jeg vil ha et helt hvitt og ubesudlet rom.

Datasmurf: Hvis du trenger noe kunst så har jeg en del 50*75cm prints av noen bilder jeg har tatt som jeg er villig til å la gå for en rimelig penge.

Takk for tilbudet, men kunstneriske fotografier kan jeg få tak i ganske lett. Det ligger i slekta, fettere og tremenninger studerer fotografering, mediekunst og dittendatt, bruker alt de eier og har på utstyr, kurs, workshops og tar rimelig bra bilder.

Kunne dog tenkt meg portrettet fetteren min tok av Kristoffer Joner innramma på veggen, samt noen av Seigmen-bildene hans om jeg sku ha noen fotografier.

For øyeblikket går jeg for malerier og tegninger.

Kjøpte meg Charmed-kista (inneholder samtlige sesonger)for en time sida. Instant win?! \o/ Ganske god deal da jeg fikk den for snaue 900 spenn.

WANT!

Bytte mot juleferie? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...