Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kanskje du finner noe om a her:

http://www.fineart.no/kunstner/marianne-aulie

n4w, jeg syns ikke det er sløseri.

Jeg syns dama har mange flotte bilder, deriblant flere av de av klovnebarna.

Irriterer meg at jeg aldri har råd til noen av maleriene jeg ser på. Har vært på noen kunstauksjoner og slikt og det er deprimerende for en fattig student å ikke ha råd til annet enn plakater og bilder fra IKEA.

Jeg sikler selvfølgelig på originaler av Kittelsen, Groven, Werenskiold og Tideman og Gude, men hadde ikke hatt noe i mot noen av Aulie, I. C. Dahl eller Munch heller.

For ikke å snakke om av fantastiske utlendinger som Boris Vallejo, H. G. Ciruelo Cabral, John Bauer (har ett da, :love: ), Keith A. Parkinson, Luis Royo, Matej Jenko eller et par originale van Gogh.

Jeg trenger mye penger. Og et hus å fylle med bilder :p

edit: Og da har vi et enda bedre svar. Hun drev mye med abstrakt kunst til hun fant klovnene og nå kan hun stort sett bare kalles kunstmaler :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver sin smak.

Jeg ville ikke kastet bort masse penger for å pynte opp et rom.

Så klart, litt er jo greit, men er ikke det jeg vurderer å bruke pengene mine på når jeg først får dem på bok. :)

Lenke til kommentar

Hver sin smak.

Jeg ville ikke kastet bort masse penger for å pynte opp et rom.

Så klart, litt er jo greit, men er ikke det jeg vurderer å bruke pengene mine på når jeg først får dem på bok. :)

He he, du har rett. Hver sin smak.

Jeg trenger ikke bare et stort hus, jeg trenger mange rom, bør ikke henge for mange bilder i et rom. Da overdøver de hverandre og alt blir bare rot :p

Men jeg er nok litt for surrealistisk når jeg drømmer om å utvide drømmehuset mitt nedover.

Med et hvitt rom, et sort rom, et rom kledd i speilglass etc.

Fortsatt ikke funnet ut hva som er viktigst av god hi-fi og fin veggpryd.

Bøker har jeg. Flere tusen av. Og de eneste filmene jeg nå vil ha, er ikke å oppdrive.

Lenke til kommentar
He he, du har rett. Hver sin smak.

Jeg trenger ikke bare et stort hus, jeg trenger mange rom, bør ikke henge for mange bilder i et rom. Da overdøver de hverandre og alt blir bare rot :p

Men jeg er nok litt for surrealistisk når jeg drømmer om å utvide drømmehuset mitt nedover.

Med et hvitt rom, et sort rom, et rom kledd i speilglass etc.

Fortsatt ikke funnet ut hva som er viktigst av god hi-fi og fin veggpryd.

Bøker har jeg. Flere tusen av. Og de eneste filmene jeg nå vil ha, er ikke å oppdrive.

Hvite rom + fingermaling = kunst

Lenke til kommentar
Gjør det ikke med vilje, jeg må få lov og gå på skolen. Selvom jeg hoster litt! Vil ikke miste undervisning.

Du er som resten av Norges befolkning, oi shit! Hoster du!? Ja da er det svineinfluensa!

Selvom man hostetr så er det ikke nødvendigvis svinet som er ute å gå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det å ha kunst på veggeme og rundt om ellers i huset kan gjøre mye.

Liker Reidar Finsrud sine skulpturer, pappa har jo fått helt dilla på de..

Link

Lenke til kommentar
Nei..Jeg sa ikke at jeg hoster nå. Men hvis jeg får den, og føler meg helt fin, bortsett fra litt småhoste osv. Så vil jeg enda gå på skolen, enda jeg kan smitte noen.

Hvis du føler deg bra så har du ikke svinet, hvis du har svinet så orker du ikke en dritt, influensa er noe faenskap.

Men hvis du går på skolen med svinet, hvis du orker, så vet du at svinet er der og du kan potensielt smitte andre, svinsk!

Mikkel, slik er det hos meg og.

Er ikke snakk om hvordan man føler seg, men om hvordan man er

Lenke til kommentar

"Hvis du føler deg bra så har du ikke svinet, hvis du har svinet så orker du ikke en dritt, influensa er noe faenskap.

Men hvis du går på skolen med svinet, hvis du orker, så vet du at svinet er der og du kan potensielt smitte andre, svinsk!" Også ? Folk med influensa kan komme på skolen og smitte meg, så jeg smitter kanskje en gammel person som kan dø,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...