Minus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen! Husker godt da jeg gikk VG1, da skulle jeg også kverulere. Nå har jeg begynt på VG1 igjen, etter å ha fullført VGS, og herregud så stor forskjell det er på gutter på 16 og gutter på 19 år! Hvor gammel er du Natrich? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Minus: jeg er 16 år, snart 17 alexbalibander, er det gøy med tøsing? Endret 2. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjeder dere dere idag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjeder dere dere idag? Ja. Fint at du spurte. Takk for det! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg fikk også melding fra Nopros. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen, jævler! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen, jævler! Hei Herr Brun! Hva har du på hjertet? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 good morning Mr.Brown Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 dette spillet er irriterende http://www.amerikanerne.com/obamaspillet.swf Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen, jævler! Guten môrgen, herr fuhrar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Guten môrgen, herr fuhrar.Guten Morgen, Herr Führer. Endret 2. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Note to self: Folk i klassen eier ikke folkeskikk, snakker i kjeften på læreren, og de eier ikke matkikk! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen, jævler! Hei Herr Brun! Hva har du på hjertet? Lite. Er trøtt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg presterte å klikke meg inn på hardware.no med ABP deaktivert i dag, og jeg ble møtt av dette synet. Det er jo på grensen til latterlig..(!) Endret 2. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva er det med drittunger som absolutt skal henge over skulderen min og se hva jeg gjør på facebook? Jeeee, facebook, very phun to watch je.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg presterte å klikke meg inn på hardware.no med ABP deaktivert i dag, og jeg ble møtt av dette synet. Det er jo på grensen til latterlig..(!) Alle nettavisene ser sånn ca. sånn ut for tiden. Kvalmt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg presterte å klikke meg inn på hardware.no med ABP deaktivert i dag, og jeg ble møtt av dette synet. Det er jo på grensen til latterlig..(!) Spam-mania! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg presterte å klikke meg inn på hardware.no med ABP deaktivert i dag, og jeg ble møtt av dette synet. Det er jo på grensen til latterlig..(!) Det er enda verre her. Av en eller annen grunn så ser jeg bare halve reklamen på hver side. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg presterte å klikke meg inn på hardware.no med ABP deaktivert i dag, og jeg ble møtt av dette synet. Det er jo på grensen til latterlig..(!) Det er enda verre her. Av en eller annen grunn så ser jeg bare halve reklamen på hver side. Samme her, anoying! Lavmål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg