Kverulantus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 wooooooooooooooooo får besøk til helgen. wooooooooooooooooooo *løpe rundt i ringer* Gratzz Antar at det er kvinnelig besøk ettersom du nærmest er i ekstase? x) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Møkkaoppgaver på tentamen her: Part 3: Write a text Choose ONE of the following tasks. Your text should be at least 300 words: 1)Imagine that you are an American soldier in Iraq. Write a diary entry/ a letter home to your parents. How do you feel about fighting for world peace? How do you feel about the US intervening in a conflict that does not concern you directly? What impressions are you left with – how do you feel about taking a human life, and how does it affect you to see other people suffer? Perhaps you have lost a close friend in combat – does that change the way you feel about this war? Use your imagination! Title: Dear diary or Dear Mum and Dad 2)Write a text in which you discuss reasons why young people choose to demonstrate. Think of a demonstration as a way to change things, as a peaceful weapon. Should everyone be allowed to demonstrate? What can we accomplish through a demonstration? Should the authorities intervene? Choose your own title. 3)Write a text in which you talk about the kind of work you would like to do when you finish school. What kind of education or training do you need? What does a typical workday look like? Why have you chosen this profession? What are the upsides and downsides in this profession? What kind of prospects are there in this line of work (possibilities in terms of developing new skills, getting a promotion and advancing, etc.)? Do you know someone who has this kind of job – what have they told you? Title: My future career Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da fikk jeg 2 SS i USA jeg må kjøpe og sende pakke til <3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Møkkaoppgaver på tentamen her: Part 3: Write a text Choose ONE of the following tasks. Your text should be at least 300 words: 1)Imagine that you are an American soldier in Iraq. Write a diary entry/ a letter home to your parents. How do you feel about fighting for world peace? How do you feel about the US intervening in a conflict that does not concern you directly? What impressions are you left with – how do you feel about taking a human life, and how does it affect you to see other people suffer? Perhaps you have lost a close friend in combat – does that change the way you feel about this war? Use your imagination! Title: Dear diary or Dear Mum and Dad 2)Write a text in which you discuss reasons why young people choose to demonstrate. Think of a demonstration as a way to change things, as a peaceful weapon. Should everyone be allowed to demonstrate? What can we accomplish through a demonstration? Should the authorities intervene? Choose your own title. 3)Write a text in which you talk about the kind of work you would like to do when you finish school. What kind of education or training do you need? What does a typical workday look like? Why have you chosen this profession? What are the upsides and downsides in this profession? What kind of prospects are there in this line of work (possibilities in terms of developing new skills, getting a promotion and advancing, etc.)? Do you know someone who has this kind of job – what have they told you? Title: My future career Vel, det er ikke akkurat vanskelige oppgaver Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nja. har helt forferdelig fantasi... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tror jeg fikk melding fra Nopros nettop Han sleit på tentamen Dreit i å svare jeg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn.. Levert.. Var litt lett ja Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn.. Levert.. Var litt lett ja Thought so =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tror jeg fikk melding fra Nopros nettop Ok. Han sleit på tentamen Ok. Dreit i å svare jeg Ok. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 jævlig bra ansiktsuttrykk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bjørn Hellfuck til Drammen 03.04.10, noen som joiner? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tror jeg fikk melding fra Nopros nettop Ok. Han sleit på tentamen Ok. Dreit i å svare jeg Ok. Ok. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En kopp kakao nå på morgnen og så er det ned å kjøpe burger. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hater klassen min, hate er kanskje et sterkt ord. Men makan, folk må kverrulere, de skjønner det men skal absoulutt kverrulere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg