Flabba Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 faen jeg blir ALDRI trøtt i natt:/ Å det eneste jeg vil er å få sove, men NEIDA! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er trett, men får meg ikke til å legge meg. Setter bare på nye filmer hele tiden Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM! Fy faenså god tid jeg har idag Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM! Fy faenså god tid jeg har idag Skulle til å linke til Good morning Vietnam - Jefferson Airplane Meeeen youtube har fjernet lyden på de videoene og spotify har den ikke, så får nøye meg med å si god morgen tilbake... alternativ sang da i det minste: Jefferson Airplane – Somebody To Love Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen! Idag har jeg så god tid at jeg sitter å venter på at jeg skal dra Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 faen jeg blir ALDRI trøtt i natt:/ Å det eneste jeg vil er å få sove, men NEIDA! Den er kjip, kjære =/ Bacon, potetsalat og rista brød comming up Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er så heldig å begynne klokka 9:40 på onsdager, og dette gir meg veldig god tid i form av flere morgentimer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bacon, potetsalat og rista brød comming up Det kunne høres litt feil ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 faen jeg blir ALDRI trøtt i natt:/ Å det eneste jeg vil er å få sove, men NEIDA! Den er kjip, kjære =/ Bacon, potetsalat og rista brød comming up Hørtes faktisk godt ut Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 faen jeg blir ALDRI trøtt i natt:/ Å det eneste jeg vil er å få sove, men NEIDA! Den er kjip, kjære =/ Bacon, potetsalat og rista brød comming up Hørtes faktisk godt ut Jeg synes at den kombinasjonen høres helt jævlig ut. :/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ble nesten overrasket over at jeg ikke forsov meg idag. *ha skikkelig Tusken raider feiring* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Oi...du har null peiling! Bacon står i perfekt kontrast til potetsalat! Det må jo være fantastisk! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 ny og mer orginal juleavatar på plass nå Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 wooooooooooooooooo får besøk til helgen. wooooooooooooooooooo *løpe rundt i ringer* Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Blærg... sliten.. har jobba med Matematikk S2 siden ~18 i går. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 norske lover er kjedelig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har gått til propaganda på radio til avisartikkel med propaganda. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da er man ferdig med en dårlig forberedt Gymprøve.. Jaja, i alle fall er det gjort. Men den største nyheten ligger i at hw-delen av profilen min virkelig har fått seg et ansiktsløft. Jeg vedder på at det er et par reaksjoner på den. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har om britisk politikk. Må... sove... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Yikes, du har min fulle støtte, Lemon ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg