Berniy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jepp en liten leif der, tysk^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hjelp Tyst Teantamen for første gang imorgen, det kommer til og gå i dass Hvis du går ungdomsskolen så er det ikke mye å bry seg om Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Engelsk tentamen i morra. win . Vi har ikke fått gjort en dritt i engelsk annet enn å lese stykker i boka fordi vi har mongo engelsklærer som ikke kan en dritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da har jeg og brodern funnet på noe genialt å bedrive tiden vår med i jula. 1: Laste ned hele "Farscape" 2: Kjøpe masse masse øl. 3: Låse døra. 4: Spille Farscape drinking game 5: ???? 6: PROFITT! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Samboe jeg går på VGS :!: Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg tror nesten jeg må ha hatt flaks når det gjelder bilkostnadene. Så langt har det kun vært rutineservice og registerreimsskifte på Astraen min + en løs airbagkabel og et par feilkodeavlesninger. Selv registerreimsskifte var overkommelig. (4k-ish.) Har hatt den i 2.5 år, og kjørt 20k-ish. Rullet nylig over 202k på tellern, og har enda mye bil igjen Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hyundai ja, er du fornøyd med den? Er for tiden ute etter å bytte ut Golfen min ('95) med noe annet spennende. Kikker litt på Seat Toledo, men hvis det skal bli aktuelt må jeg jobbe mer, og jeg er litt lat av meg. Mjæ, jeg var fornøyd med Hyundai helt til jeg måtte sette bilen på verksted. Mulig det bare er jeg som har vært uheldig med de merkeverkstedene jeg har hatt bilene mine på, men herlighet for noe styr. Startet med en 96 Accent, så avanserte jeg til en 03 Sonata (Lux) og til slutt en 03 Santa Fe. Den første er grei nok, betalte 15 000,- for den og den bruker rundt 0.4 på mila. De to siste er helt ok, men det har vært en del trøbbel med de. Nå er Santa Fe'n på verksted og regninga kommer ikke under 20 000,- så jeg selger den nok så fort den er kjørbar igjen. Synd egentlig, har brukt en del penger på den fra før. Satser enten på en BMW 520i eller Volvo S80 neste gang tror jeg, altså før nyttår, om jeg får solgt min Santa Fe. Liccentorp: Joda, bryl-krem er greit det, men det tetter igjen hodebunnen din noe så hinsides mye. Anbefaler deg ikke å bruke det fast. berniy: Om det er en tyst eksamen så anbefaler jeg deg å holde kjeft. Brylkrem høres svært morsomt ut, må prøve det når håret mitt har blitt lengre. Santa Fe er vel en relativt dyr bil. Selv er den jeg har bare verdt ~40k. Sliter med å finne noe som ikke alle andre har, ikke er for gammelt og samtidig ser kult ut. Hvilket karosseri er du interessert i i forhold til 520'en? Selv synes jeg E39 har nydelig utseende. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Samboe jeg går på VGS :!: Tja...da går det mer utover deg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er ganske deilig og legge seg under en kald dyne når du har vondt i huet...men så klart når tenna er pussa og kvelden er klar til og omfange meg (wtf?) så er hodepine superman borte... Den kommer nok dog tilbake om jeg tenker på at jeg skal være på skolen til fuckings halv fire i mårra.... Det er en DEL timer med Elenergi teori det ! Får ta med litt RedBull, Natti natt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du *kan* ikke klage på hodepine ved enormt redbullforburk, siden det da er 100% din skyld. Gå en uke eller to uten koffein og du kan klage om du fremdeles får like ille hodepine. Man fortjener ikke sympati for egenforskyldt hodepine. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg sa da det var deilig og legge seg etter en dag med hodepine under en kald dyne ! SLUTT OG MOBBE MEG ! Mobbere dere skal hele tiden rakke på meg...men vet dere hva, nå er jeg driiiiit LEI ! Egntlig ikke Natta (sier natta hele tiden, vet ikke hvorfor men får ikke sove før jeg får svar?) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg sa da det var deilig og legge seg etter en dag med hodepine under en kald dyne ! SLUTT OG MOBBE MEG ! Mobbere dere skal hele tiden rakke på meg...men vet dere hva, nå er jeg driiiiit LEI ! Egntlig ikke Natta (sier natta hele tiden, vet ikke hvorfor men får ikke sove før jeg får svar?) Mobbe faktisk Jann-Ove forteller bare fakta han Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) JEG HAR PÅ JULEHATTEN OG ER IMMUN SÅ IKKE TA DEN TONEN TAKK ! Natta Endret 1. desember 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sjur sin døgnrytme er herlig! Glad det er fler enn meg som innser det ^^ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Døgnrytme er overvurdert. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis jeg legger meg klokka halv ett hver dag i noen dager og prøver meg på en klokka halv elleve er det ikke snakk om og få sove Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Klarte endelig å rive meg vekk fra animen. Så nå er det kvelds. Vi snakkes kanskje imorgen. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Siden jeg har en mer sunn døgnrytme enn Sjur, sier jeg nå god natt. Satser på å våkne om 10 timer. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 God morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 God aften Og god natt til dere som legger dere. Jeg koser meg med The Boondocks og WoW ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg