theoriginalAidskake Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 drømte jeg hadde fått speirefleks kamera men så våknet jeg Jeg drømte at Petter og jeg var i en rar butikk med løshår.. Også ble han syk, så jeg måtte steke ostepølser til han. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det virker som hun ikke har respekt for deg. Det kan ha noe med hvordan du "presenterer" deg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg drømte at Petter og jeg var i en rar butikk med løshår.. Også ble han syk, så jeg måtte steke ostepølser til han. hvor lå den butikken? og ostepølser når du er syk? jaja har lyst på kamera nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg drømte at jeg satt oppi et tre og geipet til Eivind.. Også prøvde Ida og Unni å få meg ned og jeg nektet, for de ville stjele kakene mine. Jeg er glad jeg våknet. oO Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 drømte jeg hadde fått speirefleks kamera men så våknet jeg Jeg drømte jeg drepte en i klassen med brødkniv fordi han var frekk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg drømte at jeg satt oppi et tre og geipet til Eivind.. Også prøvde Ida og Unni å få meg ned og jeg nektet, for de ville stjele kakene mine. Jeg er glad jeg våknet. oO Jeg ville ALDRI stjålet kaka di. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 L4r5: ja det kan vere. eller kva meiner du? noken andre enn meg som har fått åpenbaringar i ein draum eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg ville ALDRI stjålet kaka di. Vel. Nå vet jeg at OM dere prøver så er det bare å klatre opp i nærmeste tre. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 men eg stikk no.. m+ gå, skal gjere sammfunnsteneste for noke eg ikkje gjor ein gong. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jo eg har prøvd sa eg jo. f eks når faren min seier "sitt" til ho, så setter ho seg med ein gong. men når eg prøvar å seie "sitt" til ho så berre står ho glanar på meg og gidd ikkje gjere det, det ser til og med ut som om ho syntes det er morosamt å ikkje gjere som eg seer, for ho gjer det ikkje uasnett f\kor sinna eg vert!!! Bikkja respekterer deg ikke, og jeg tviler på at det hjelper og bli sint på den. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ja det veit eg, men eg vert imkkje sint på ho sånn ho merkar det Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hunder er smarte dyr. De merker om du blir irritert edit: Lurer på hvor lang tid det tar å krympe en partisjon på 250gb, ned til 140gb jeg. =/ Endret 2. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 edit: Lurer på hvor lang tid det tar å krympe en partisjon på 250gb, ned til 140gb jeg. =/ 10-15 timer? Må reinstallere Vista på nytt i dag etter at den forrige uke bestemte seg for å ta kvelden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Gah ... Nesten like greit å bare formatere hele dritten, og installere på nytt, med andre ord... >< må egentlig si det frister litt. *skrive ned liste over alle programmer som ligger inne, og ta en kjapp bakcup.* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 For noe tull, kræsjer ikke en dritt her. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Om man bruker IE fortjener man faktisk å få trykke på den. (Sier hun som brukte IE aktivt i nesten en uke, frivillig...) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 For noe tull, kræsjer ikke en dritt her. Tar seg i hvert fall av IE 7.0 på Vista. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og da satt en på jobb og kjeder seg... Skal sitte her til klokken 20.00, og siden det ikke er så mye som skal gjøres på jobb ser det ut til at dette blir atter en dag med forum-surfing Hva snakker dere om da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Både IE 6.0 (gamle laptopen) og 7.0 røk i XP her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Både IE 6.0 (gamle laptopen) og 7.0 røk i XP her. Tok seg av IE 7.0 her på jobben også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg