Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjur sin døgnrytme er herlig! :)

Det er ikke den døgnrytmen du prøver deg på når du holder på med skole. :p

Nei, det er vel kanskje sant det. Er dårlig på dette med søvn selv jeg. Ute og kjører bil til klokken 2 hver natt (jeg er nok en råner, ja..) og så står jeg opp igjen klokken 7.

Lider forresten av kroniske kalde ben, så nå var det svært godt med fotbad!

Lenke til kommentar
Glad for at jeg har sågodt som klarsignal angående utvekslingsår i statene fra foreldra mine, så penger og slikt er egentlig ikke et problem. Også karakterer skal jeg klare og få ^^

Det er ett og et halvt år igjen. Bra du planlegger, i alle fall.

Har du fransk valgfag, forresten?

Lenke til kommentar
Nei, det er vel kanskje sant det. Er dårlig på dette med søvn selv jeg. Ute og kjører bil til klokken 2 hver natt (jeg er nok en råner, ja..) og så står jeg opp igjen klokken 7.

Lider forresten av kroniske kalde ben, så nå var det svært godt med fotbad!

Hehe. :)

Angående kalde ben. Har samme problemet selv, er varmt i rommet. Men er iskald på føttene.

Forferdelig!

Lenke til kommentar

Vel, har et par tøfler stående, men klarer ikke lage noen varme inni dem uansett. Har prøvd med ett par sokker, to par sokker og uten sokker. Virker som om all varme nekter å gå forbi knærne. Hyundai ja, er du fornøyd med den? Er for tiden ute etter å bytte ut Golfen min ('95) med noe annet spennende. Kikker litt på Seat Toledo, men hvis det skal bli aktuelt må jeg jobbe mer, og jeg er litt lat av meg.

Lenke til kommentar

I kveld var jeg på teater. Skolen hadde fått billetter til Tyskertøs. Det var ikke veldig underholdende, men jeg fikk anledningen til å ha på meg pene klær. Dressko, dressbukse, hvit skjorte, svart slips, julerød V-genser og BrylCream. BrylCream må være noe av det tøffeste jeg har prøvd. Ekstremt behagelig og tøft. Fikk masse skryt av jenter også. Tror jeg skal ha på Bryl i morgen også.

Lenke til kommentar
Hyundai ja, er du fornøyd med den? Er for tiden ute etter å bytte ut Golfen min ('95) med noe annet spennende. Kikker litt på Seat Toledo, men hvis det skal bli aktuelt må jeg jobbe mer, og jeg er litt lat av meg.

Mjæ, jeg var fornøyd med Hyundai helt til jeg måtte sette bilen på verksted. Mulig det bare er jeg som har vært uheldig med de merkeverkstedene jeg har hatt bilene mine på, men herlighet for noe styr.

Startet med en 96 Accent, så avanserte jeg til en 03 Sonata (Lux) og til slutt en 03 Santa Fe. Den første er grei nok, betalte 15 000,- for den og den bruker rundt 0.4 på mila. De to siste er helt ok, men det har vært en del trøbbel med de. Nå er Santa Fe'n på verksted og regninga kommer ikke under 20 000,- så jeg selger den nok så fort den er kjørbar igjen. Synd egentlig, har brukt en del penger på den fra før.

Satser enten på en BMW 520i eller Volvo S80 neste gang tror jeg, altså før nyttår, om jeg får solgt min Santa Fe.

Liccentorp: Joda, bryl-krem er greit det, men det tetter igjen hodebunnen din noe så hinsides mye. Anbefaler deg ikke å bruke det fast.

berniy: Om det er en tyst eksamen så anbefaler jeg deg å holde kjeft. :wee:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...