WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jo, det kan man. Det går etter tiden på døgnet - ikke hva du har spist før. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan ikke ha kveldsmat før middag, og ikke middag før lunch. Ergo, lunch nå. Selv om jeg sto opp for 9 timer siden Ehhh ja Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Uff, hvem prøver jeg å lure? Jeg klarer aldri sovne før klokken er over 11 uansett. Får vel finne noe å se på, kanskje noe gøy på TVen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Uff, hvem prøver jeg å lure? Jeg klarer aldri sovne før klokken er over 11 uansett. Får vel finne noe å se på, kanskje noe gøy på TVen. Double shot at love på MTV Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Double shot at love på MTV Neeeh. Ser heller på en anime. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan ikke ha kveldsmat før middag, og ikke middag før lunch. Ergo, lunch nå. Selv om jeg sto opp for 9 timer siden Ehhh ja Ikke prøv å forstå meg Uff, hvem prøver jeg å lure? Jeg klarer aldri sovne før klokken er over 11 uansett. Får vel finne noe å se på, kanskje noe gøy på TVen. Du kan jo lese mangaene jeg anbefalte ^^ Min nåværende avatar er fra MÄR Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Double shot at love på MTV Neeeh. Ser heller på en anime. Hehe, ser den Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du kan jo lese mangaene jeg anbefalte ^^ Det er en god ide! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan ikke ha kveldsmat før middag, og ikke middag før lunch. Ergo, lunch nå. Selv om jeg sto opp for 9 timer siden Avansert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Yeah. Får gå og hente posten. Se om Bioshock / Oblivion, eller strømadapteren til 360en har kommet enda. Eller noen av bøkene mine. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan ikke ha kveldsmat før middag, og ikke middag før lunch. Ergo, lunch nå. Selv om jeg sto opp for 9 timer siden Avansert Må du ha kveldsmat før du legger deg? Hvis det er tilfellet har du mye mat å fortære før du går til sengs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Yeah, men jeg legger meg stort sett ikke før det har gått en del timer til. Og nå som jeg har ferie har jeg ikke styring Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Må du ha kveldsmat før du legger deg?Hvis det er tilfellet har du mye mat å fortære før du går til sengs Nå skal du heller ikke gå med tom mage til sengs! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kveldsmaten min blir stort sett iskrem uansett. Noe jeg absolutt ikke burde, mtp. at det gir meg mareritt / morbide drømmer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Helt ærlig Sjur, jeg synes ikke det er så jævla stor forskjell på døgnrytmen du har nå og den du har når du ikke har ferie. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kveldsmaten min blir stort sett iskrem uansett.Noe jeg absolutt ikke burde, mtp. at det gir meg mareritt / morbide drømmer. Is gir deg mareritt? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Må du ha kveldsmat før du legger deg?Hvis det er tilfellet har du mye mat å fortære før du går til sengs Nå skal du heller ikke gå med tom mage til sengs! Hvis han skal spise lunch, middag og kveldsmat fra nå og frem til leggetid, så tror jeg ikke faren for at han sovner med tom mage er så stor Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Haha, ei vennine lurte på om jeg visste om en plass der personnummer ble publisert Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Må du ha kveldsmat før du legger deg?Hvis det er tilfellet har du mye mat å fortære før du går til sengs Nå skal du heller ikke gå med tom mage til sengs! Hvis han skal spise lunch, middag og kveldsmat fra nå og frem til leggetid, så tror jeg ikke faren for at han sovner med tom mage er så stor Så vet vi alle at døgnrytmen til Sjur ikke er helt 100% normal. Hvem vet? Kanskje man finner han sittende å bestille pizza et sted når jeg tusler til skolen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Helt ærlig Sjur, jeg synes ikke det er så jævla stor forskjell på døgnrytmen du har nå og den du har når du ikke har ferie. Stort sett ikke, men det er fordi jeg bare har skole mandag og torsdag når jeg ikke har ferie. Kveldsmaten min blir stort sett iskrem uansett.Noe jeg absolutt ikke burde, mtp. at det gir meg mareritt / morbide drømmer. Is gir deg mareritt? Yeah. Is, kaker, søtsaker etc. Mareritt eller sterkt morbide / svært absurde drømmer. Pleier å legge meg når folk står opp, om jeg ikke døgner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg