Latias Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Aha. Aha. Aha! Endret 1. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Aha. Aha. Aha! You killed it. Tror jeg tar kvelden nå. Begynner å bli trøtt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er ikke det mer a-ha enn "Aha"? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er ikke det mer a-ha enn "Aha"? Jo, igrunn så er det vel det Driti ut av Latias altså...samt at det ikke var A-ha heller, det var Morten Harket Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er ikke det mer a-ha enn "Aha"? Jo, igrunn så er det vel det Driti ut av Latias altså...samt at det ikke var A-ha heller, det var Morten Harket Ja, altså. Haha, altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg klarer ikke tenke på Morten Harket uten å automatisk tenke a-ha. Samt Kristian Valen oO Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nå må dere være venner, søde børn, ellers så vanker det en heftig omgang med kjønnsorganet mitt. Og det kan jeg love dere er 11 cm med terror dere ikke vil oppleve. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nå må dere være venner, søde børn, ellers så vanker det en heftig omgang med kjønnsorganet mitt. Og det kan jeg love dere er 11 cm med terror dere ikke vil oppleve. 11 cm ja Jeg skal være snill Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ah, herlige indrefilet, jeg elsker deg <3 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nå må dere være venner, søde børn, ellers så vanker det en heftig omgang med kjønnsorganet mitt. Og det kan jeg love dere er 11 cm med terror dere ikke vil oppleve. Trekker meg stille unna jeg. God Natt folket. Fant ut at senga virket mer fristende enn leddet til Torstein. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fått meg ny avatar da.. :] + juletema Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 jess da jeg er flink vøtt. rett etter jeg var ferdig med å animere no greier la jeg fra meg tegnebordet, og vips kom jeg borti knappen så strømmen slo seg av heldigvis sava jeg først! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fått meg ny avatar da.. :] + juletema L, med julelue. Tøft. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 11 cm ja Er det noe galt med det? Er det meg eller... er det.. *reise øyebrynet* FOR bra? Du får sove godt, n4w! :-) Endret 1. desember 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 alexbalibander: selvfølgelig hentet jeg inn koffeintall for *norsk* redbull. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nesj, kanskje vurdere å mekke lunch da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kveldsmat, smurf. Kveldsmat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan ikke ha kveldsmat før middag, og ikke middag før lunch. Ergo, lunch nå. Selv om jeg sto opp for 9 timer siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg