Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 1. Kaffe smaker dritt.2. RedBull smaker konge. 3. RedBull er et av guds 100 gaver til mennesket. 4. Du veit du vil ha det, penger er ikke et tema om du er avhengi nok. Red Bull er som regel ikke noe spesielt, alt smaker omtrent likt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julebrus. Brun Dahls julebrus. Da var det desember. Snart jul. Huff. Det er den eneste som er drikkbar. Den eneste jeg liker. Og en av mine favoritt-brus. Men jeg drikker den ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du bruker den som tarmskyll da, eller? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Neinei nei... RedBull er unik ! Eneste som er dumt med koffein drikker er at du blir på topp mens det varer men nå som jeg har tatt tre og effekten er borte er jeg nesten helt dø, ikke minst hodepine. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Neinei nei...RedBull er unik ! Eneste som er dumt med koffein drikker er at du blir på topp mens det varer men nå som jeg har tatt tre og effekten er borte er jeg nesten helt dø, ikke minst hodepine. Eneste som er unikt med Red Bull er at den blir overhypet av fjortiser som deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er stolt av deg, Samboe. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du ødelegger hjernen med det. Den blir avhengig av den blodfortynnende effekten som koffeinet har. Så ja, du bør seriøst vurdere å trappe ned på misbruken. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Målet er 5 om dagen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 høres ut som en veldig dum ide. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julebrus. Brun Dahls julebrus. Da var det desember. Snart jul. Huff. Skal bevilge meg en sekser med Dahls julebrus i kveld, gitt. Det vil si, kjøpe en sekser. Ikke drikke to liter julebrus, fysj Og pepperkaker <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 høres ut som en veldig dum ide. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ah, da har jeg to nye bukser. Fint med litt variasjon. Har kjøpt flere identiske de siste åra, første gang på lenge jeg faktisk har kjøpt to ulike. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Caffeine#Overuse En liter redbull inneholder over 300mg koffein, nok til å gi kjipe effekter: An acute overdose of caffeine, usually in excess of about 300 milligrams, dependent on body weight and level of caffeine tolerance, can result in a state of central nervous system over-stimulation called caffeine intoxication (DSM-IV 305.90),[82] or colloquially the "caffeine jitters". The symptoms of caffeine intoxication are not unlike overdoses of other stimulants. It may include restlessness, nervousness, excitement, insomnia, flushing of the face, increased urination, gastrointestinal disturbance, muscle twitching, a rambling flow of thought and speech, irritability, irregular or rapid heart beat, and psychomotor agitation.[80] In cases of much larger overdoses, mania, depression, lapses in judgment, disorientation, disinhibition, delusions, hallucinations, and psychosis may occur, and rhabdomyolysis (breakdown of skeletal muscle tissue) can be provoked.[83][84] Så, det er faktisk ikke spesielt smart å drikke mye redbull. Endret 1. desember 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Veldig god smak og ikke skadelig for deg <3 http://en.wikipedia.org/wiki/Caffeine#Overuse Husker på lan en gang drakk 50 kopper kaffe på ca 4 timer ikke prøv det. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 den faktaen om rebull blir feil i dette tilfellet iogmed at norge har en egen svakere redbull en andre land >: Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har vi det? Ser ikke noe grunn til at vi skal ha det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du bruker den som tarmskyll da, eller? Nei, jeg bare lar være å kjøpe og å drikke den. Så lenge Ringnes har en finger med i spillet er det no go, uansett hvor mye E. C. Dahls brygger og tapper. Ringnes er Ringnes. Full boikott. Derfor er jeg avholds fra SoBe PureRush også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvorfor boikott? Idag har jeg faktisk spist en Grandiosa. Det er noe av det kjedeligste jeg har spist på veldig lenge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi de la ned Tou bryggerier back in the days. Skulle ikke du spise på BK i dag? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Aha. Jo, egentlig, men så måtte jeg leke hjemmesykepleier i 6 timer istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg