medlem-173043 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dersom det er krise man man sende PM til en admin. Skagen er vanligvis den som svarer raskest. tror du de lar meg skifte da? eller tror du de syns det er unødvendig? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Seriøst. The Oatmeal er bare SYKT genialt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dersom det er krise man man sende PM til en admin. Skagen er vanligvis den som svarer raskest.tror du de lar meg skifte da? eller tror du de syns det er unødvendig? Folk har nå fått godkjent endring for mindre enn det der. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du burde finne noe der hehey, du hadde faktisk mange bra mann, takker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du burde finne noe der hehey, du hadde faktisk mange bra mann, takker. NP Selv kjører jeg den klassiske bluexmas2k2 for n'te år på rad. Er så glad i den. Frem til jula begynner, da jeg strekker http://sjurvaage.com/bilda/wallpapers/Xmas/800x600/ss144.jpg over skjermen Det ser ikke bra ut, men det virker rett, siden jeg har hatt den i noen år nå, og den er koselig og awesome og folka på IKT likte den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du burde finne noe der hehey, du hadde faktisk mange bra mann, takker. NP Selv kjører jeg den klassiske bluexmas2k2 for n'te år på rad. Er så glad i den. Frem til jula begynner, da jeg strekker http://sjurvaage.com/bilda/wallpapers/Xmas/800x600/ss144.jpg over skjermen Det ser ikke bra ut, men det virker rett, siden jeg har hatt den i noen år nå, og den er koselig og awesome og folka på IKT likte den Tenker jeg kjører den som heter "hotloli.jpg" på serveren din som julebakgrunn i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Utmerket valg, Lars Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er det bare jeg som ikke liker jula? Har landet på dette flotte portrettet av katten min som fast wallpaper jeg: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den var svært slem, Lars. Er det bare meg som bruker standard bakgrunnsbilde i WinXP? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg liker misledende navn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den var svært slem, Lars. Slem? Jeg linka ikke eller noen ting jo. :dongetit: Er det bare meg som bruker standard bakgrunnsbilde i WinXP?Nei. Sikkert noen bestemødre rundt om kring ogsåHer er forresten et bilde tatt på samme stedet. Bare til en litt annen årstid. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) you guys, har eg perfekt avatar eller? den har julestemning, cola-nissen, cola, ramme og er i 100x100! Endret 1. desember 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Utmerket valg, Lars Jeg ble skuffet Datasmurf da jeg fant dragen i større oppløsning, så har du ikke giddet å ordne i 100x100 -.-'' Derfor: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ha ha, takk, takk. Dog, usikker på ramma. Jeg kjører jo min uten bakgrunn og uten ramme, føles så innesperret med ramme. Og så er det en liten rebell inni meg mot nye avatarstørrelser. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ha ha, takk, takk.Dog, usikker på ramma. Jeg kjører jo min uten bakgrunn og uten ramme, føles så innesperret med ramme. Og så er det en liten rebell inni meg mot nye avatarstørrelser. Ahh...forklarer litt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 He he, yeah Nå har jeg sitti i snart 2 timer og hørt på en lang house mix. Begynner å bli ensformig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 He he, yeah Nå har jeg sitti i snart 2 timer og hørt på en lang house mix. Begynner å bli ensformig Det tror jeg VELDIG på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ooh, Gorillaz er miksa inn i det hele. Lurer på når jeg får strømadapteren til 360en ... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bah, to dager med endeløs matematikk-pugging. Wish me luck . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg