Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Her har det vært bra rolig i dag. Kan informere at The Saboteur virker som et kanonspill. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har nylig funnet ut at snø kan være ganske moro^^. Superman på rattkjelke er noe alle burde prøve *skryteskryte* Ble hvertfall veldig fornøyd med det bildet Jeg kan visst ikke se bildet ditt her :S Men om du kjører snowracer: Skru av rattet og frontskien, sett på bmx styre og lag en ny som går ned til frontskien, så har du noe du virkelig kan trikse med! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har ikke spist noe siden jeg spiste frokostblanding klokken 06:40 og nå skal vi ha gym.. Aaah, jo mindre det er konkurranse i utsulting så blir det nok dårlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Uff, jeg liker ikke å la meg provosere av forumbrukere, men denne forfatterske "JeanD[...]" (og sitt andre pseudonym, "Relt[...]") går meg virkelig på nervene. Skulle ønske jeg møtte han på byen, så kunne jeg slått han gjentatte ganger i fjeset, om han valgte å være så arrogant og ekkel som han fremstår på nettet =] Jeg vet ikke det, syns han er en interessant personlighet. Litt som meg, lar galskapen i hodet slippe ut i det han skriver. Dog, ta ikke alt seriøst Anyways. Jeg sovna plutselig 6 og våkna nå, så jeg er i godt humør. Og så fikk jeg 1001 Cocktails i gavekalenderen, så jeg spanderer Tequila Steelere på alle i kafeen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm.. flere som ikke får sett bildet? Tok linken fra facebook så kan hende det er derfor. Det med å bytte styre og sånt hørtes veldig gøy ut men rattkjelka er dessverre ikke min :/ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Snowracer FTW har selv prøvd supermann gikk ikke så bra^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Prøver igjen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Putt det nå for guds skyld i spoiler om du ikke laster opp på forumet. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Der så jeg bildet. Pent hopp! Hva blir det neste? "Nothing"? Det er vanskelig, og du får noia i lufta, men bare prøv! Du blir sjeleglad når du lander det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Selv om han lander med kjelken opp i endetarmen? :----]]] Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Selv om han lander med kjelken opp i endetarmen? :----]]] Ofc! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Selv om han lander med kjelken opp i endetarmen? :----]]] Det kan bli litt vondt, men om man lander trikset og kjører videre, mente jeg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Om vi kjører idag og så skal jeg prøve nothing og. Var egentlig drøyt lei kjelke i 7. klasse men var artig å prøve triks nå Edit: Akkuratt nå så er hoppet ganske lite, men vi kommer til å bygge større når det kommer mer snø Endret 1. desember 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjelke og akebrett blir jeg aldri lei Eneste som får meg ut om vinteren, så lenge ikke sneen fungerer til å lage sneballer / sneborg, eller jeg må måke den bort fra oppkjørselen / snebaske småsøstrene mine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjelker opp i endetarmen er balsam for sjelen, smerteskrikene er bare..ja.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er vel ingen som har en artikkel/novelle/kåseri som handler om kjærlighet som ikke finnes på google? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Et sted, ja, men det innebærer at jeg drar hjem til familien min igjen, og går gjennom haugevis med gamle skrivebøker, så det skjer nok ikke. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som vet om det har kommet en julekalendertråd med oversikt over alle julekalenderene på nettet? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Noen som vet om det har kommet en julekalendertråd med oversikt over alle julekalenderene på nettet? Her Endret 1. desember 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Spurte om det samme i natt, men fant ingen, så jeg googlet og fant denne i stedet: http://www.konkurransenett.no/konkurranser/Julekalendere e;fb e2: Da fant man ny julegave til pappa Endret 1. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg