Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
16539_194425847679_595647679_3658482_977001_n.jpg

Har nylig funnet ut at snø kan være ganske moro^^. Superman på rattkjelke er noe alle burde prøve *skryteskryte*

Ble hvertfall veldig fornøyd med det bildet :)

Jeg kan visst ikke se bildet ditt her :S

Men om du kjører snowracer: Skru av rattet og frontskien, sett på bmx styre og lag en ny som går ned til frontskien, så har du noe du virkelig kan trikse med! :D

Lenke til kommentar
Uff, jeg liker ikke å la meg provosere av forumbrukere, men denne forfatterske "JeanD[...]" (og sitt andre pseudonym, "Relt[...]") går meg virkelig på nervene. Skulle ønske jeg møtte han på byen, så kunne jeg slått han gjentatte ganger i fjeset, om han valgte å være så arrogant og ekkel som han fremstår på nettet =]

Jeg vet ikke det, syns han er en interessant personlighet. Litt som meg, lar galskapen i hodet slippe ut i det han skriver. Dog, ta ikke alt seriøst :)

Anyways. Jeg sovna plutselig 6 og våkna nå, så jeg er i godt humør. Og så fikk jeg 1001 Cocktails i gavekalenderen, så jeg spanderer Tequila Steelere på alle i kafeen :D

Lenke til kommentar

Om vi kjører idag og så skal jeg prøve nothing og. Var egentlig drøyt lei kjelke i 7. klasse men var artig å prøve triks nå :)

Edit: Akkuratt nå så er hoppet ganske lite, men vi kommer til å bygge større når det kommer mer snø :)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...