L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde en skummel drøm i natt. Jeg drømte at Jarmo stengte DNFK uten å oppgi noen grunn. Og de ville ikke åpne den igjen. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 I dag sto jeg opp klokken 13:37. Blir nok en god dag. Hvordan har folket det? Jeg har det ikke så ille, jeg! Nettopp ferdig med å vaske over gulvene i leiligheten, noe som er en lite artig jobb, men SÅ godt når man er ferdig. Aaah. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 twinmos: Takk ,eg set pris på at du seier det! Ja, alt eg kan gjere no er at eg ber til Guden min, og at far min bestemm seg for at ho skal opererast (det kjem til å koste nesten 30 000 ), og at operasjonen eventuelt går bra!!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Haha herregud Schnell, på en uke kunne du ha fått den til å kjøpe VG for deg. Er bare å prøve. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ø.B: Eg lovar, ho har INGEN respekt for meg! Ho trur at ho er med i ein flokk, og at far min er sjefen og leiaren for flokken, medan brødrene mine og søstera mi og er sjefane over ho, medan eg berre er UNDER ho igjen! ho trur at ho er sjefen over meg! ho kan sitt og gje labben og alt når far min seier det til ho, men med ein gong eg prøvar så gidd ho ikkje og berre står og glanar! men det er meg ho er mest glad i for det om ho ikkje gidd å gjere som eg seier Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde en skummel drøm i natt. Jeg drømte at Jarmo stengte DNFK uten å oppgi noen grunn. Og de ville ikke åpne den igjen. Jeg drømte at lillebroren min døde i forrige uke. Var en jævlig drøm Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Schnell: Jeg er dessverre ikke sikker. De har klart det umulige med hunder. Håper i alle fall det går bedre med hunden din. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eg og har drøymd mykje i det siste. eller det er ikkje drøymer, det er sjela mi som fyk opp til himmelen og får visjonar eller kva det heiter, medan kroppen min ligg å søv på jorda, Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde en skummel drøm i natt. Jeg drømte at Jarmo stengte DNFK uten å oppgi noen grunn. Og de ville ikke åpne den igjen. Jeg drømte at lillebroren min døde i forrige uke. Var en jævlig drøm Drømte at megog drømme dama prøvde og dra ut en stikkkontakt. Det var hele drømmen. Utrolig kjedelig siden det liksom bare var det samme hele tiden. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Batnobbit: mhm Takk . eg trur ho vert bra! så lenge far min bestemm seg for at me har råd til å operere ho så går det bra håpar eg! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Haha Det hørtes veldig kjedelig ut indeed Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Haha Det hørtes veldig kjedelig ut indeed Ja og en gang tror det var i forigårs så drømte jeg at vi skulle montere etskap men vi ikk det ike til pga jeg ikke vile se på bruksanvisningen. Tror du jeg kan se inn i framtiden? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 eg har fote sanndrøymde draumar. I natt drøymde eg blandt anna at det snødde, og gjett kva det gjor når eg vakne i morges? jo snødde, og det er ikkje ofte det gjer her eg bur!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hundetrening er akkurat det; trening. Hunden vil få respekt for deg etterhvert, hvis du bare tar deg selv i nakkeskinnet og jobber med henne. Hvis hun overlever, that is. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 nja sikkert sant, men både eg og hunden min hatar å trene så eg ser ikkje noke poeng i å prøve, for eg veit ho ikkje kjem til å bry seg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 eg har fote sanndrøymde draumar. I natt drøymde eg blandt anna at det snødde, og gjett kva det gjor når eg vakne i morges? jo snødde, og det er ikkje ofte det gjer her eg bur!!!! Snødde her også Synd at jeg ikke er noe glad i snø Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du vet jo ikke det, du har jo ikke prøvd. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 nja sikkert sant, men både eg og hunden min hatar å trene så eg ser ikkje noke poeng i å prøve, for eg veit ho ikkje kjem til å bry seg Gjør hvertfall ikke det med den instillingen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 drømte jeg hadde fått speirefleks kamera men så våknet jeg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jo eg har prøvd sa eg jo. f eks når faren min seier "sitt" til ho, så setter ho seg med ein gong. men når eg prøvar å seie "sitt" til ho så berre står ho glanar på meg og gidd ikkje gjere det, det ser til og med ut som om ho syntes det er morosamt å ikkje gjere som eg seer, for ho gjer det ikkje uasnett f\kor sinna eg vert!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg