Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag sto jeg opp klokken 13:37. Blir nok en god dag.

Hvordan har folket det?

Jeg har det ikke så ille, jeg! Nettopp ferdig med å vaske over gulvene i leiligheten, noe som er en lite artig jobb, men SÅ godt når man er ferdig. Aaah. :)

Lenke til kommentar

Ø.B: Eg lovar, ho har INGEN respekt for meg! Ho trur at ho er med i ein flokk, og at far min er sjefen og leiaren for flokken, medan brødrene mine og søstera mi og er sjefane over ho, medan eg berre er UNDER ho igjen! ho trur at ho er sjefen over meg! ho kan sitt og gje labben og alt når far min seier det til ho, men med ein gong eg prøvar så gidd ho ikkje og berre står og glanar! men det er meg ho er mest glad i for det om ho ikkje gidd å gjere som eg seier

Lenke til kommentar
Jeg hadde en skummel drøm i natt.

Jeg drømte at Jarmo stengte DNFK uten å oppgi noen grunn. Og de ville ikke åpne den igjen. :(

Jeg drømte at lillebroren min døde i forrige uke. Var en jævlig drøm :(

Drømte at megog drømme dama prøvde og dra ut en stikkkontakt. Det var hele drømmen. Utrolig kjedelig siden det liksom bare var det samme hele tiden.

Lenke til kommentar

jo eg har prøvd sa eg jo. f eks når faren min seier "sitt" til ho, så setter ho seg med ein gong. men når eg prøvar å seie "sitt" til ho så berre står ho glanar på meg og gidd ikkje gjere det, det ser til og med ut som om ho syntes det er morosamt å ikkje gjere som eg seer, for ho gjer det ikkje uasnett f\kor sinna eg vert!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...