Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg har 2 bokser med red bull. Og det er det. Og det SKAL bli "det", fordi jeg har tenkt å kutte ned/slutte. Bah. Dette kommer til å være pain.

Avrusning ftw! :p

Får sikkert trene noe jævlig i par dager fremover og svette driten ut :p Tror i de siste ukene så har det vært altfor mye RB, så blodet mitt er nok blanda med koffein og sukker med 1:1 ratio heh. Not rly greee't.

Problemet ditt er at du har for lite blod i redbullen som flyter rundt i årene dine? Blir vel noe av det samme som at jeg har for lite blod i sukkeret mitt, det :wee:

Nyhus: Fett, det høres ut som noe som kan bli veldig awesome! (sosialt samkvem)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nyhus: Fett, det høres ut som noe som kan bli veldig awesome! (sosialt samkvem)

Jeg skylder deg fortsatt en sekser, what u want bitch? Jeg har carlsberg, warsteiner og bud her, om du vil ha noe annet så si ifra.

Jeg er mer forbanna enn ei kjerring med PMS nå...

Okey, den har jeg vanskeligheter med å tro på. Noen må ha fucka med noe nært og kjært. Jeg tipper vilt: Rus(øl, snus, sigg), bil, våpen, pc, cd, jobb, dame?

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
jeg har 2 bokser med red bull. Og det er det. Og det SKAL bli "det", fordi jeg har tenkt å kutte ned/slutte. Bah. Dette kommer til å være pain.

Avrusning ftw! :p

Får sikkert trene noe jævlig i par dager fremover og svette driten ut :p Tror i de siste ukene så har det vært altfor mye RB, så blodet mitt er nok blanda med koffein og sukker med 1:1 ratio heh. Not rly greee't.

Problemet ditt er at du har for lite blod i redbullen som flyter rundt i årene dine? Blir vel noe av det samme som at jeg har for lite blod i sukkeret mitt, det :wee:

Nettopp nettopp! haha :p

*omnomnomnom boks #1*

Fy faen, jeg kjenner allerede nå at dagene etter i dag blir pain hehe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...