j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) jeg har 2 bokser med red bull. Og det er det. Og det SKAL bli "det", fordi jeg har tenkt å kutte ned/slutte. Bah. Dette kommer til å være pain. Avrusning ftw! Får sikkert trene noe jævlig i par dager fremover og svette driten ut Tror i de siste ukene så har det vært altfor mye RB, så blodet mitt er nok blanda med koffein og sukker med 1:1 ratio heh. Not rly greee't. Problemet ditt er at du har for lite blod i redbullen som flyter rundt i årene dine? Blir vel noe av det samme som at jeg har for lite blod i sukkeret mitt, det Nyhus: Fett, det høres ut som noe som kan bli veldig awesome! (sosialt samkvem) Endret 1. desember 2009 av clvn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er mer forbanna enn ei kjerring med PMS nå... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Nyhus: Fett, det høres ut som noe som kan bli veldig awesome! (sosialt samkvem) Jeg skylder deg fortsatt en sekser, what u want bitch? Jeg har carlsberg, warsteiner og bud her, om du vil ha noe annet så si ifra. Jeg er mer forbanna enn ei kjerring med PMS nå... Okey, den har jeg vanskeligheter med å tro på. Noen må ha fucka med noe nært og kjært. Jeg tipper vilt: Rus(øl, snus, sigg), bil, våpen, pc, cd, jobb, dame? Endret 1. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Mikkel: Fordi du er en kjærring som skulle hatt PMS nå?.... Bud er mer enn greit, egentlig<3 Endret 1. desember 2009 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er mer forbanna enn ei kjerring med PMS nå... Kranglete servere? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 jeg har 2 bokser med red bull. Og det er det. Og det SKAL bli "det", fordi jeg har tenkt å kutte ned/slutte. Bah. Dette kommer til å være pain. Avrusning ftw! Får sikkert trene noe jævlig i par dager fremover og svette driten ut Tror i de siste ukene så har det vært altfor mye RB, så blodet mitt er nok blanda med koffein og sukker med 1:1 ratio heh. Not rly greee't. Problemet ditt er at du har for lite blod i redbullen som flyter rundt i årene dine? Blir vel noe av det samme som at jeg har for lite blod i sukkeret mitt, det Nettopp nettopp! haha *omnomnomnom boks #1* Fy faen, jeg kjenner allerede nå at dagene etter i dag blir pain hehe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bud er mer enn greit, egentlig<3 Mkey, da drar jeg eventuelt med resten av kassa. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er mer forbanna enn ei kjerring med PMS nå... Kranglete servere? Nei, kranglete mentor som nekter meg å jobbe med noe faglig relevant... og han tror ikke på at jeg gjør det heller NÅR jeg gjør det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 har han en grunn til det da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Han vil tydligvis ikke sitte i skranka fordi at det er for mye å skrive... thats all Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jonas: Skal Marius ha fest på Torsdag? Da er det Dell-julebord for oss! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da var det endelig desember. \o/ Nå mangler bare snøen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jonas: Skal Marius ha fest på Torsdag? Da er det Dell-julebord for oss! Får se, satser på det =] Dell er kos. Gratis alkohol i år eller? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Håper på det ihvertfall! Gleder meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Da var det endelig desember. \o/ Nå mangler bare snøen. Kom til Steinkjer we has many. Så lenge det varer da... Er vel sikkert borte i kveld tenker jeg Endret 1. desember 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har noen pille mot smerte i magen? Come on! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 FY! så kaldt det var å gå til jobb idag! Sikkert minus over ni tusen kuldegrader! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er sinnsykt tilfeldig at når du blir satt på gruppe med en tilbakestående person at vedkommende er hjemme dagen du skal ha foredrag. Heldigvis for meg, så har vi individuell vurdering. Jeg tror jeg skal henge ut personen under foredraget for å ha det gøy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ok. nå er det like før jeg tar meg en kopp kaffe, siden jeg sitter her og halvsover -_- Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har nylig funnet ut at snø kan være ganske moro^^. Superman på rattkjelke er noe alle burde prøve *skryteskryte* Ble hvertfall veldig fornøyd med det bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg