j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ny ringetone på meg: http://dump.no/files/368fcdf96bdc/titanic_ringtone.mp3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Uff. Nei, nå legger jeg meg. Sov goth dere andre når dere finner på noe lignende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Gah. Her har jeg springi rundt og explora i Fallout 3 i noen timer, og i det jeg skal save, så henger spillet seg. >< Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Uff, jeg liker ikke å la meg provosere av forumbrukere, men denne forfatterske "JeanD[...]" (og sitt andre pseudonym, "Relt[...]") går meg virkelig på nervene. Skulle ønske jeg møtte han på byen, så kunne jeg slått han gjentatte ganger i fjeset, om han valgte å være så arrogant og ekkel som han fremstår på nettet =] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Forøvrig synes jeg flere av dere burde gjøre som Jann - Ove, så slipper dere å forlate 2009 uten å ha gjort en eneste god gjerning. Join gjerne DNFK i samme slengen, det er bare sammen at vi har en sjanse til å klatre på topplisten. Jeg folder med en q9550 på 3,4Ghz for tiden, alle kjernene. Bruker ikke mye minne, og systemet er like responsivt til alt jeg bruker det til. Jeg og en kamerat folder under samme brukernavn for hardware.no. Han folder på serveren, og jeg på hovedmaskina: http://folding.extremeoverclocking.com/use...s=&u=435674 Fått dårlige resultater i det siste, kameraten min holder på å flytte, og jeg har hatt maskinen avskrudd de siste dagene.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Satan, i r alive. Våknet kokka seks, på minuttet, uten alarm eller nødvendighet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg stikker og lager frokost og kaffe til fattern siden jeg uansett er våken. Skader aldri å tjene noen plusspoeng. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Uff, jeg liker ikke å la meg provosere av forumbrukere, men denne forfatterske "JeanD[...]" (og sitt andre pseudonym, "Relt[...]") går meg virkelig på nervene. Skulle ønske jeg møtte han på byen, så kunne jeg slått han gjentatte ganger i fjeset, om han valgte å være så arrogant og ekkel som han fremstår på nettet =] Nå ble jeg nysgjerrig på denne brukeren. Link til tråden? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg stikker og lager frokost og kaffe til fattern siden jeg uansett er våken. En kopp kaffe,mørkere enn djevelens øyeeple *snapsnap* get on it! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Uff, jeg liker ikke å la meg provosere av forumbrukere, men denne forfatterske "JeanD[...]" (og sitt andre pseudonym, "Relt[...]") går meg virkelig på nervene. Skulle ønske jeg møtte han på byen, så kunne jeg slått han gjentatte ganger i fjeset, om han valgte å være så arrogant og ekkel som han fremstår på nettet =] Nå ble jeg nysgjerrig på denne brukeren. Link til tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=204486 Typisk troll. Nyhus: Morgen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 God Morgen. Idag sov jeg faktisk! Har ikke sovet på et par dager, så det føltes godt å stå opp for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nyhus: Morgen Pumpe olje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg var våken/tilstede når jeg kommer på jobb, det skjer ikke ofte. Mulig det har noe med at jeg sov rett under 11 timer i natt.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nyhus: Morgen Pumpe olje? På torsdag! Bli med på hjemmefest i den lille leiligheten til en kompis. Tror mongoloida kommer óg =D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sarpsborg, right? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sarpsborg city, verdens navle. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sarpsborg city, verdens navle. Vel, jeg har kasse på kasse med pils, rassen full av snus og sprit jeg må bli kvitt. Gir deg tilbakemelding litt seinere i dag. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg vil hjem igjen D= Trøtt som faen. Fikk aldri sove i natt >____< Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 jeg har 2 bokser med red bull. Og det er det. Og det SKAL bli "det", fordi jeg har tenkt å kutte ned/slutte. Bah. Dette kommer til å være pain. Avrusning ftw! Får sikkert trene noe jævlig i par dager fremover og svette driten ut Tror i de siste ukene så har det vært altfor mye RB, så blodet mitt er nok blanda med koffein og sukker med 1:1 ratio heh. Not rly greee't. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da skal jeg teste The Saboteur. Lurer på om det kult som det kan virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg