Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, jeg liker ikke å la meg provosere av forumbrukere, men denne forfatterske "JeanD[...]" (og sitt andre pseudonym, "Relt[...]") går meg virkelig på nervene. Skulle ønske jeg møtte han på byen, så kunne jeg slått han gjentatte ganger i fjeset, om han valgte å være så arrogant og ekkel som han fremstår på nettet =]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Forøvrig synes jeg flere av dere burde gjøre som Jann - Ove, så slipper dere å forlate 2009 uten å ha gjort en eneste god gjerning. Join gjerne DNFK i samme slengen, det er bare sammen at vi har en sjanse til å klatre på topplisten.

Jeg folder med en q9550 på 3,4Ghz for tiden, alle kjernene.

Bruker ikke mye minne, og systemet er like responsivt til alt jeg bruker det til.

Jeg og en kamerat folder under samme brukernavn for hardware.no. Han folder på serveren, og jeg på hovedmaskina:

http://folding.extremeoverclocking.com/use...s=&u=435674

Fått dårlige resultater i det siste, kameraten min holder på å flytte, og jeg har hatt maskinen avskrudd de siste dagene..

Lenke til kommentar
Uff, jeg liker ikke å la meg provosere av forumbrukere, men denne forfatterske "JeanD[...]" (og sitt andre pseudonym, "Relt[...]") går meg virkelig på nervene. Skulle ønske jeg møtte han på byen, så kunne jeg slått han gjentatte ganger i fjeset, om han valgte å være så arrogant og ekkel som han fremstår på nettet =]

Nå ble jeg nysgjerrig på denne brukeren. Link til tråden?

Lenke til kommentar

Nå ble jeg nysgjerrig på denne brukeren. Link til tråden?

https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=204486

Typisk troll.

Nyhus: Morgen :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg var våken/tilstede når jeg kommer på jobb, det skjer ikke ofte.

Mulig det har noe med at jeg sov rett under 11 timer i natt..

Lenke til kommentar

jeg har 2 bokser med red bull. Og det er det. Og det SKAL bli "det", fordi jeg har tenkt å kutte ned/slutte. Bah. Dette kommer til å være pain.

Avrusning ftw! :p

Får sikkert trene noe jævlig i par dager fremover og svette driten ut :p Tror i de siste ukene så har det vært altfor mye RB, så blodet mitt er nok blanda med koffein og sukker med 1:1 ratio heh. Not rly greee't.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...