Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i faen er det for slags ting å skrive? Hva har tabloid å gjøre med Folding @ home?

Hvis en samtale i DNFK blir mer intelligent enn samtaler om "sap i dag? :p har spist og nå sitter jeg på pc-en!", så blir dette automatisk tabloid og aaaaltfor komplisert å følge med på. Dette er bare idiotisk. Quakecry har kommet med dette før også, om jeg ikke husker feil, og det er bare enda mer facepalm for hver gang.

Lenke til kommentar
Hva i faen er det for slags ting å skrive? Hva har tabloid å gjøre med Folding @ home?

Hvis en samtale i DNFK blir mer intelligent enn samtaler om "sap i dag? :p har spist og nå sitter jeg på pc-en!", så blir dette automatisk tabloid og aaaaltfor komplisert å følge med på. Dette er bare idiotisk. Quakecry har kommet med dette før også, om jeg ikke husker feil, og det er bare enda mer facepalm for hver gang.

En gang? Vi snakker ihvertfall tre ganger før!

Lenke til kommentar

post-142498-1259622849_thumb.jpg

 

Hva i faen er det for slags ting å skrive? Hva har tabloid å gjøre med Folding @ home?

Hvis en samtale i DNFK blir mer intelligent enn samtaler om "sap i dag? :p har spist og nå sitter jeg på pc-en!", så blir dette automatisk tabloid og aaaaltfor komplisert å følge med på. Dette er bare idiotisk. Quakecry har kommet med dette før også, om jeg ikke husker feil, og det er bare enda mer facepalm for hver gang.

En gang? Vi snakker ihvertfall tre ganger før!

Kan ikke se han skriver "en gang"? :p Han skriver at det har skjedd før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...