Cortinarius rubellus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Quake: Man kan fint prate om slikt her, hvis man kan prate om alt anna piss så kan de vel få diskutere det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Woo! Ingenting som unmountable boot volume Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hva i faen er det for slags ting å skrive? Hva har tabloid å gjøre med Folding @ home? Hvis en samtale i DNFK blir mer intelligent enn samtaler om "sap i dag? har spist og nå sitter jeg på pc-en!", så blir dette automatisk tabloid og aaaaltfor komplisert å følge med på. Dette er bare idiotisk. Quakecry har kommet med dette før også, om jeg ikke husker feil, og det er bare enda mer facepalm for hver gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hva i faen er det for slags ting å skrive? Hva har tabloid å gjøre med Folding @ home? Hvis en samtale i DNFK blir mer intelligent enn samtaler om "sap i dag? har spist og nå sitter jeg på pc-en!", så blir dette automatisk tabloid og aaaaltfor komplisert å følge med på. Dette er bare idiotisk. Quakecry har kommet med dette før også, om jeg ikke husker feil, og det er bare enda mer facepalm for hver gang. En gang? Vi snakker ihvertfall tre ganger før! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hva i faen er det for slags ting å skrive? Hva har tabloid å gjøre med Folding @ home? Hvis en samtale i DNFK blir mer intelligent enn samtaler om "sap i dag? har spist og nå sitter jeg på pc-en!", så blir dette automatisk tabloid og aaaaltfor komplisert å følge med på. Dette er bare idiotisk. Quakecry har kommet med dette før også, om jeg ikke husker feil, og det er bare enda mer facepalm for hver gang. En gang? Vi snakker ihvertfall tre ganger før! Kan ikke se han skriver "en gang"? Han skriver at det har skjedd før. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nyter årets første julebrus nå. Ser ut om bæsj og smaker diabetes, og sånn skal det være. Har forresten bursdag idag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kan ikke se han skriver "en gang"? Han skriver at det har skjedd før. Konklusjon: Jeg bør finne senga Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nyter årets første julebrus nå. Ser ut om bæsj og smaker diabetes, og sånn skal det være. Har forresten bursdag idag Men diabetes smaker egentlig jævlig bra :] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så, er det en tråd med en liste over alle nettkalendere? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvordan kan man trenge noe mer enn Google Calendar? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tenker du på julekalendere, Smurf? I så fall lurer jeg også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Er det jeg tenker på ja. Har de fra forumet, kvinneguiden og nsb edit: Check! http://www.konkurransenett.no/konkurranser/Julekalendere Endret 1. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Servermakkverk! Er trøtt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg burde være trett, men siden jeg sto opp halv syv i går kveld, så skjer vel ikke det edit: Må sjekke klokka før jeg poster tids-spesifikt. Endret 1. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg stod opp 05:00 igår. Endret 1. desember 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Svarte, noen har opplevd at en Lcd-skjerm dør med noen sprak? Slo av pcen, og så plutselig sa det pang fra skjermen 2 ganger pluss sikringa gikk. Når jeg prøve og slå på den igjen siden jeg ikke var sikker på om det var skjermen så sa det poff igjen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ah, da fikk jeg endelig 1 måned med WoW. Hmmm, Sjurine i guilden sier du? Luuurer på hvem det kan være. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Høres veldig ut som DKen min ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jahaha. Nå er det snart leggetid, gitt. Må opp forholdsvis tidlig. Er bare så... deilig å sitte her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg